Van welk merk is dit ??

Gestart door Jenslathouwers, aug 23, 2012, 10:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jenslathouwers

aug 23, 2012, 10:29 Last Edit: aug 23, 2012, 10:31 by Jenslathouwers
Dit is misschien nog wel een bruikbaar topic, als iemand hardware heeft waarvan hij/zij niet weet van welk merk dit is.

ik heb alvast een vraag:

heeft iemand idee van welk merk deze tom houders zijn? Ik vermoed dat ze al redelijk oud zijn, ik heb de kit waarbij deze zaten gekocht van een harmonie die deze weg deed omdat de drum "versleten" was. (hoewel ik hem nog helemaal terug in orde heb gekregen). Het rezo-head dat om de drum lag was van sonor (maar mogelijk was dit niet origineel aangezien er geen badges op de toms en basdrum hingen)

als iemand een idee heeft van welk merk deze tomhouders zijn hoor ik het wel.   *O*





i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Paintpro

Het zijn Pearl-stijl tomholders, maar de vleugelmoeren lijken op oude Premier's...

harmen 18

Door dat matte chroom lijkt idd ook wel van premier te zijn.

Jenslathouwers

Ja ik ben niet zo thuis in oudere drums, is er ergens een site ofzo waar oude modellen te vinden zijn?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Stokmans

Dan zou je van alle drums alle onderdelen van alle productiejaren willen (kunnen) zien? Iets met bomen en een bos ;)

Kan je beter de gemiddelde bezoeker hier er op loslaten :Y

Jenslathouwers

ja maar ik dacht dat sommige mensen van op het forum soms van een site(s) gebruikmaakte waar de hele geschiedenis van bepaalde drum op stonden. Ik wil het niet alleen gebruiken voor dit op te zoeken maar ook gwn omdat het me interesseerd ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Stokmans

Google is je vriend, merk intypen, evt. bouwjaar of onderdeel naam, etc. :Y

Jenslathouwers

iemand enig idee van welk merk dit geweest is ? het zouden best al wel oude lugs kunnen zijn, ik ben opzoek naar de naam van de kit waar ik op speel ;)

Iemand die bij mij iets komen kopen is zei dat het lijkt op oude tama lugs, en ik heb het even nagekeken... ze lijken er idd op, maar ze zijn het niet (toch niet die ik gevonden heb)

heeft iemand een idee? of iemand die thuis dezelfde op zijn drum heeft hangen mss ? :p

i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Jochem

Dat is van een 80's Tama superstar bass drum.

Jenslathouwers

ja daar lijken ze op maar die ik heb zijn hoekiger, die van de basdrum van een superstar uit '80 zijn naar het einde toe een beetje smaller...  :/
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Jochem

Gevonden, dat zijn Rogers bass drum lugs.

Animal baars

Lijkt er wel heel erg op ja.

Jochem


Jake

Hoeft niet per sé Rogers te zijn  (al hoop ik van wel voor je), Pearl en andere aziatische merken hebben die Rogers lugs gekopieerd vroeger. Heb je geen foto van het geheel? Dat is gemakkelijker dan gewoon te zitten gissen op wat losse onderdelen.

Jenslathouwers

ik heb die drum helemaal ander gefinisht enzo... de tom houders eerder in dit topic komen van dezelfde drum... veel waard zal mijn drum niet meer zijn (als hij dat ooit al geweest is) maar ik zou het wel leuk vinden om te weten op wat ik de afgelopen 2 jaar aan het slaan ben geweest ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Jenslathouwers

het zijn trouwens dezelfde lugs als op die rogers, al denk ik niet dat mijn drum van rogers is ;) ik zal even kijken of ik nog een foto heb van het geheel voor ik heb bewerkt heb ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Jenslathouwers

zo was hij toen ik hem kocht:
(ik heb alle foto's op het grootst mogelijke formaat gelinkt zodat je de details beter kan zien )












en zo is hij nu :



i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Technobeat


Mooie uitgebreide set Jens , en inmiddels is hij al netjes gepoest als ik de onderste foto bekijk . *)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jenslathouwers

zoals het hoort ;) toen ik hem kocht ontbraken er op veel plaatsen vijsjes ed... ik heb er werk aan gehad maar als ik nu zo zelf de  foto's naast elkaar zie mag ik er echt wel trots op zijn.  8)  *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog