Ludwig Atlas HW

Gestart door Hoefnix, aug 16, 2012, 23:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

Volgens mij is er nog geen thread over Ludwig hardware...
Ik ben benieuwd naar ervaringen hiermee, vooral de flatbase spullen. Dit lijkt me nog wel wat bij mijn nieuwe daily-beater setje.

Iemand die ervaring wil delen?

Nlz

Ik heb ze op de Messe bekeken, en ben ook zéér gecharmeerd van de flatbase stands. De snarestand staat als eerste op mijn lijstje, omdat de woodhoops die ik op één van mijn snares heb zitten niet in de basket van de stand die ik nu heb passen. Dus ik heb mij daar dan ook vooral op die snarestand gericht, en dat is een mooi stevig ding, die ook nog eens hoger te zetten was dan ik in eerste instantie had verwacht. Die gaat er dus zeker nog komen, als er weer eens wat piekies 'over' zijn.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


NLz , ik dacht dat jij meer pro Pearl spullen was , maar zij hebben dus geen flatbase stands neem ik aan ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

harmen 18



Pearl flat base hardware.

Ziet er wel leuk uit vind ik eigenlijk.  :D

Nlz


NLz , ik dacht dat jij meer pro Pearl spullen was , maar zij hebben dus geen flatbase stands neem ik aan ?

Ik heb dan wel een Pearl kit, maar ook een re-issue Camco en een Soho kruk.
Als het er goed uit ziet danwel klinkt, en het werkt naar behoren dan ben ik tevree.
Ik zie bij de Pearl hardware geen expliciete flatbase snarestand, en daarbij is het systeem van de Ludwigs slimmer, omdat je door de rubbers aan de poten om te draaien  in hoogte kunt varieren, en de stands daardoor dicht op elkaar kunt zetten.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Dus het merk van de hardware is niet zo van belang maak ik hierop uit , als het maar degelijk en functioneel is .
Harmen geeft een mooi voorbeeld dat ook Pearl flatbase hardware produceert , alleen geen f.b snarestand .

Het voordeel van '' vrije '' drummer zijn is dat je niet merkgebonden bent , en dus alle vrijheid hebt om naar hartelust te shoppen bij elk willekeurig merk . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dunDaan

#6
aug 20, 2012, 21:04 Last Edit: aug 20, 2012, 21:05 by dunDaan
Mijn hardware is van Tama, Pearl, DW Gibraltar en Dixon: ideaal, want op deze manier heb ik precies wat ik hebben wil, zonder dat het op een ratjetoe lijkt.
Sorry, beetje off-topic  :/
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog