Drum Rack gezocht

Gestart door Bluebe, aug 07, 2012, 12:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bluebe

Hallo,

Ik ben op zoek naar een drum rack waar de standaards al in de poten zijn verwerkt. Bijvoorbeeld zoals in de afbeelding. Het mooiste zou zijn als er ook een aantal clamps bij zitten.



Ik woon In drenthe omg. Hoogeveen/Meppel/Beilen en aangezien versturen niet echt een optie is het liefst ergens in de omgeving ;)

Waarom 2e hands? Omdat een nieuw rack toch aardig wat geld kost en ik hoop hierdoor een deel te besparen.
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid


Bluebe

ja klopt had ik al naar gekeken ;) is alleen nogal ver weg ;) maar bedankt
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

Nijlpaard

Zo'n drumrek is goed te versturen dus zou het niet meteen uitsluiten. Stuur dundaan ff een pb'tje. Misschein kunnen jullie elkaar helpen.

Zelfs als het versturen 30 euro kost ben je nog een stuk goedkoper uit dan nieuw.....
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Bluebe

Ja daar zit ook wel weer wat in.
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

dunDaan

Opsturen kan prima. Naar verwachting kost dat 12,20 aangezien het niet boven de 30 kg uitkomt.
Voor DF-ers wil ik eventueel nog wel iets extra's met de prijs doen :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Nijlpaard

Kijk, dat bedoel ik ;-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Bluebe

Ik DM je vanavond wel even, nog even wat uitzoeken en zit ook @ work nu dus ;)
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

Omhoog