Drumeo

Gestart door drums97, aug 01, 2012, 09:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drums97

Ik ben al een weekje aan het oefenen met de lessen op de website van Jarod Falk's http://drumeo.com/.
Leuke website met veel handig en leerzame tips, dus zit ik achter de laptop mee te tikken met de lessen. Ik doe het echter wel op een kussentje (anders wordt ook het vrouwtje gek van het getik + dat ik eerst meer uit de pols wil onwikkelen). Het werkt wel! Ik wordt steeds sneller en ook gecontroleerder (besef wat ik speel).

Zijn er andere leden die ook deze lessen volgen?
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hoefnix

#1
aug 01, 2012, 09:47 Last Edit: aug 01, 2012, 09:47 by Hoefnix
Net even op drumeo gekeken. Het ziet er goed uit, de kosten $37 per maand vind ik wel hoog. Wij betalen hier net iets meer aan de muziekschool. Daar krijg je 'real-life-lessons' en coaching inclusief oefenmateriaal.

Heb je abonnement?

Ik zie wel een Nederlander die het aanbeveelt op hun site:

Drummer

Rob van Valkenburg - The Netherlands

After watching a lesson, I really want
to go straight to my kit and play it!

I always practiced my drumming with some of your DVD packs, and at that time the live lessons didn't seem to add much for me. After signing up I realised how mistaken I was.  After watching a lesson, I really want to go straight to my kit and play it!  The fact that is here every weekday, that there's a great many instructor that all have their unique way of teaching, that there's a very active community on the forum already, downloadable pdf & mp3 is really helpful.

I would recommend Drumeo Live because it's inspiring and fun!  If new students are accepted again - get your membership asap!

drums97

Nee dat (nog) niet. Ik heb me aangemeld en dan kun je in een showroom met een 4 tal handige series met oefingen om sneller te worden, inspirerende fills te oefenen e.d.
Daar ben ik nu even zoet mee.
De kosten vond ik ook hoog en kan dan idd beter een wekelijkse drumleraar zoeken, maar aangezien ik al 25 jaar maar wat aanklooi (nooit les gehad) en een techniek heb aangeleerd, die ik weer zal moet afleren  :D lijkt me dit ook weer een hele klus.

Ik ben dus in eerste instantie opzoek naar oefeningetjes om wat inpiratie op te doen en snelheid te maken (dus oefenen, oefenen en nog eens...).
Ik neem mezelf wel steeds op en werkt met of een metronoom of de cubase klik (ook nooit gedaan en dat is te horen/merken)

Was eigenlijk wel benieuwd of hier ook mensen zaten die 'm proberen en de ervaringen te delen. Anders misschien een tip om eens te kijken.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hoefnix

Waar vind je de free lessons?
(ik kijk er denk ik overheen)

Jenslathouwers

Op youtube kan je taloze gratis lessen vinden. Op maandag is er altijd een gratis live lesson (die zijn wel meestal rond 00:00 u aangezien het dan namiddag is in canada.

Als je op zoek gaat moet je zoeken onder freedrumlessons.com (op youtube) dat is de oude naam en dus ook de naam van hun profiel.

Ik heb zelf al massaal veel lessen hiervan bekeken en ik vind ze echt super!
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

drums97


Waar vind je de free lessons?
(ik kijk er denk ik overheen)


Aanmelden en in de showroom kijken.
http://drumeo.com/members/showroom/
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

drums97


Op youtube kan je taloze gratis lessen vinden. Op maandag is er altijd een gratis live lesson (die zijn wel meestal rond 00:00 u aangezien het dan namiddag is in canada.

Als je op zoek gaat moet je zoeken onder freedrumlessons.com (op youtube) dat is de oude naam en dus ook de naam van hun profiel.

Ik heb zelf al massaal veel lessen hiervan bekeken en ik vind ze echt super!


Ik ook. Vooral de simpele "strait on" uitleg sprak me aan. Kan me voorstellen dat er andere het er niet mee eens zijn, maar ik heb er veel van mee gekregen.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Jenslathouwers

Ja en doordat ze het over zoveel verschillende stijlen /technieken hebben leer je dingen bij die je anders wss nooit had geleerd...
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Comet

Inderdaad lekkere lessen.
Je kan ook eens op vansdrumming kijken op youtube.
Je moet een beetje door Randy heen kijken, maar zeker de moeite waard...

Omhoog