mailberichten van drumforum.nl (oude forum dus)

Gestart door paQ, jul 31, 2012, 14:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

dunDaan

#25
aug 01, 2012, 11:52 Last Edit: aug 01, 2012, 11:54 by dunDaan
Wellicht een tip van flip:
Ik heb een email adres wat wel degelijk bestaat maar wat ik eigenlijk nooit controleer; dat vul ik altijd in wanneer voor een of ander vaag iets een wachtwoord moet ontvangen. Daar krijg ik dus ook een enorme berg SPAM op binnen maar whogivesaf*ck.
Om wachtwoorden te onthouden heb ik een excel spreadsheetje wat met een wachtwoord is beveiligd; daarin noteer ik dan de gebruikersnamen + wachtwoorden + url. Ik hoef dus maar 1 wachtwoord te onthouden (dat van die spreadsheet) et voilà.

Wel nog even een +1 voor paQ; ben blij dat we hier wél een goed onderhouden forum hebben  *O*
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Robert-Jan


Ja, daar dacht ik ook over maar hoe onthou je al die wachtwoorden, pffft


Old skool notitie blokje.. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

aan een zuignap aan de vooruit van je Rena auto 




:+

Robert-Jan

Nee aan mn scherm van mn computer natuurlijk...duhuh..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Da's net zo handig als je pincode op je pinpas schrijven! Doe ik ook altijd, wel zo handig!

Enig nadeel is wel dat je de code niet kunt lezen als-ie in de geldautomaat zit  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard


Da's net zo handig als je pincode op je pinpas schrijven! Doe ik ook altijd, wel zo handig!

Enig nadeel is wel dat je de code niet kunt lezen als-ie in de geldautomaat zit  -O-


:+
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drums97

Lang leven het slap gezever, hahaha.  *O* *O* *O*

+1 voor Dundaan, PAQ, RJ, NLZ en Nijlpaard! (ken ik ook een keer karma'tjes uidelen, hahaha, ben er nou toch)
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hans

Krijg er zonet een binnen van 'Ray'. Ook eens wat gaan veranderen daar.

Animal baars

Ik kreeg een mailtje vlak na ik m'n account had gewijzigd -_-

Ruubke

Tja, ik had er gister één van Ray. Stom genoeg er op geklikt, dacht dat t van dit forum was.
Naja, voor de zekerheid even m'n emailadres gewijzigd..


animal


Krijg er zonet een binnen van 'Ray'. Ook eens wat gaan veranderen daar.


Ja, van "hem" heb ik er de afgelopen week al een stuk of 3 mogen ontvangen.

dunDaan

Same here; kreeg ze op mijn "oude" mail adres, en dat terwijl ik net mijn mail adres heb aangepast
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Dribbel

#37
aug 06, 2012, 20:32 Last Edit: aug 06, 2012, 20:42 by Dribbel
 *O* Ik heb niets meer gehad van ze, nadat ik een bogus mail adres heb ingevult *O*
Yamaha recording & sabian

Murgen


*O*Ik heb niets meer gehad van ze, nadat ik een bogus mail adres heb ingevult *O*


Zei ik toch ... Ik ook niet meer.  :)
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Dribbel

Daarvoor dank, en een karma!  8) *O*
Yamaha recording & sabian

Murgen


Daarvoor dank, en een karma!  8) *O*


Yay!  :w
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

ray

Ray hier, en volledig onschuldig... Ik ga ook maar eens wat instellingen aldaar aanpassen.

Omhoog