Superior Drummer 2 (SD2)

Gestart door piebe, sep 18, 2011, 11:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

leeqnl


Die latency is zeer netjes!

Daarom ook de tip voor die audio interface. Dat is tenminste betaalbaar (wat mij tot nu toe is geadviseerd begon bij ongeveer 120 euro...)

Johan

@piebe , ik zit hier even rond te neusen . En vind het een beetje vreemd dat je in het begin geen last hebt van latency en in de laatste berichten ineens wel ???

piebe

Toch is het zo. :)

paQ


Daarom ook de tip voor die audio interface. Dat is tenminste betaalbaar (wat mij tot nu toe is geadviseerd begon bij ongeveer 120 euro...)


Tis veelal de software die een product kan breken.
Blijkbaar zijn de drivers hier goed voor elkaar, zo blijkt uit de interfacing, en werkt blijkbaar heel efficient >> weinig latency

Fred


dit moet je doen in studio drummer. Ik ken studio drummer zelf niet,dus kan je niet vertellen hoe je dit moet doen. (werk zelf met AD)



Rechtsonderin de interface zie je instrument staan. Daar kan je het desbetreffende drum-onderdeel selecteren, dan op learn klikken en het betreffende onderdeel aanslaan.
Dus selecteer bassdrum, klik learn en geef je basspad een trap, enz enz.

Zo kan je ze koppelen. Youtube staat ook vol met tutorials hoor.


Beetje late reactie, maar we hebben het uiteraard al lang voor elkaar... Thanks...
We hebben bij de zanger/bassist van onze band een klein studiootje, waar wij om de week aanklooien gezien onze gitarist maar 1x in de 14 dagen kan oefenen... We zijn nog niet echt goed bezig geweest maar het werkt wel aardig, alleen nog wat probleempjes met de hi hat.. 
FRED

Hammar


alleen nog wat probleempjes met de hi hat.. 
FRED


Tja, wie niet. Bij werkt de hihat ook niet optimaal.

Omhoog