Basdrum legs

Gestart door Jenslathouwers, jun 29, 2012, 23:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Joh,het is zaterdag..warm weer.. We zitten een beetje te geinen.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

en kudo's voor ergeren aan ipv irriteren aan! :Y

Hammar


Mss roch EENS iemand aanpreken om een drumforum.be te maken als jullie je zo ergeren aan zo'n kleine dingen. Het lijkt mij toch vooral het belangrijkste dat jullie mij begrijpen?
Wat zeg je?

Anserini


Mss roch EENS iemand aanpreken om een drumforum.be te maken als jullie je zo ergeren aan zo'n kleine dingen. Het lijkt mij toch vooral het belangrijkste dat jullie mij begrijpen?
De grapjes gaan niet eens over het vlaams, veel van de genoemde dingen worden door de jeugd op deze manier gebruikt, sms-taal e.d., in Nederland iig.

Jenslathouwers

Geen idee hoe de jeugd in nederland spreekt, in vlaanderen iig zoals ik ook af en toe spreek.
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Jenslathouwers

bij deze trouwens het bewijs dat ik niet de enige ben die het woord spurs combineerd met legs.   *O*

(en stdrums is toch wel een ervaringsdeskundige denk ik)

http://www.flickr.com/photos/80075231@N08/7521729308/in/photostream/
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

harmen 18

Het zal mij geen zak uit maken hoe je ze noemt, maartoch:


Er staat sonor spurs bestaande uit 2 benen en 2 houders.

Benen had je niet aan kunnen geven als spurs, want dat is gewoon het totale ding (de benen en houders bij elkaar.)


Maarja, iedereen begrijpt het, dus waarom moeilijk doen?!

Jenslathouwers

ja ik was ook op zoek naar het geheel van de poten en de houders voor de poten. ik heb er niet van wakker gelegen hoor ;) 

kwam het gwn tegen en moest aan de discussie hier denken  8)7
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog