Basdrum legs

Gestart door Jenslathouwers, jun 29, 2012, 23:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jenslathouwers

Ik had deze advertentie gezien op 2dehands, ik vind de bassdrumlegs echt vet. Hebbe zulke poten een speciale naam en weet iemand waar deze verkrijgbaar zijn ?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Stokmans

Vast wel, maar doe even een linkje, daar worden de zaken een stuk eenvoudiger van ;)

Anserini

Nee geen idee. Link? ;)

Jenslathouwers

Haha... De laatste weken post ik altijd zo'n dingen zonder link... Beetje last van alzeimer zo te zien

Dit is de link: ik heb ze intusse gevonden bij thomann...

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/vintage-kick-floortom-tom-tom-s-125840450.html?list_cat=drumstellen
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Hans

Zelfde pootjes zitten gewoon op mijn sonor s-classix van 3 jaar oud. Zijn dus ongetwijfeld nog te vinden.

drums97

Nee ze hebben geen speciale naam, maar de kit is wel spot goedkoop!

Je kunt contact opnemen met ST Drums, zij hebben vanallehande gebruikte Sonor spullen.
Ik heb al even gekeken, maar deze BD legs staan niet op de webshop, dus zul even moeten mailen.

Dit is de website:
http://www.stdrums.de/shop/index.php

Deze zijn ook wel mooi:
http://www.stdrums.de/shop/product_info.php?info=p2182_sonordelitespurs.html
Zijn van een Sonor Delite.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Jenslathouwers

Ja ze was idd spotgoedkoop!! Ik wou er bod op doen maar ik heb nu al 3 drums thuis staan en de plaats geraakt een beetje op, ik heb nog een witte floortom van sonor die heel mooi bij deze set had gepast.
Er is intussen ook een paar keer op geboden, staat momenteel op 150€ ( wat nog alijd geen geld is voor zo'n kit )
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

drums97

Ik heb de hele Champion serie op de 24" BD na. Die komen bijna nooit los te koop.
Ook heb ik niet echt interesse in een 24", dan wordt de kit echt veel te groot  :+
Wel heb ik na héél lang zoeken een 18" floortom gevonden, want die zijn echt nooit los te krijgen  *O*

In de toekomst zou ik graag nog wat bekkenstandaarden willen hebben, maar dat heeft geen haast.

Succes met de zoektocht naar de BD legs!
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar

En bassdrum legs heten trouwens spurs!

animal

Deze club ook .............. in de volksmond. :+


Hammar

Klopt! Maar ik bedoel alleen als ieder hier zijn eigen terminologie gaat gebruiken, wordt het een zooitje denk ik.
Krijgen we net als in de slagwerkkrant toen van die spanblokje/spanbokje discussie's. 8)7

Robert-Jan

Lugs..

*O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Het was geen verwijt aan jouw adres, Hammer, gewoon een flauw woordgrapje.
Ik ben ook voorstander van het bezigen van de correcte terminologie  :Y

drums97

Jullie hebt gelijk Hammar/Animal!
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar

Ohw, ik nam het niet als verwijt aan hoor!

Hans

Grouphug

musiqman

Er zit trouwens wel een logische kern van waarheid in de vertaling. Bas drum benen.

animal


Er zit trouwens wel een logische kern van waarheid in de vertaling. Bas drum benen.


Vlaming ..... :+

Robert-Jan

Nee dat is een benaming voor een blessure..


Tennisarm, basdrumbeen..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

bekkenarm, klompvoet
clutch, klotsknie

drum1964

En laten we vanaf nu dan ook MIJN gebruiken ipv MEN................ :)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

musiqman

En hebben ipv hebbe.

paQ

en eens ipv is

Nlz

En caps lock ipv cock slap
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Jenslathouwers

Mss roch EENS iemand aanpreken om een drumforum.be te maken als jullie je zo ergeren aan zo'n kleine dingen. Het lijkt mij toch vooral het belangrijkste dat jullie mij begrijpen?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog