Tama floor tom legs

Gestart door steef224, jun 18, 2012, 12:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

steef224

Hey,
Ik ben 1,92 en mijn floors zijn constant net te laag.
Ik heb een Tama Superstar Hyperdrive. Weet iemand of er langere pootjes zijn of een andere oplossing?? Als ik me kruk nog meer naar beneden zet gaat het ten koste van me bass...

Thanks, Stefan

Machiel


Hey,
Ik ben 1,92 en mijn floors zijn constant net te laag.
Ik heb een Tama Superstar Hyperdrive. Weet iemand of er langere pootjes zijn of een andere oplossing?? Als ik me kruk nog meer naar beneden zet gaat het ten koste van me bass...

Thanks, Stefan

En je rug!!!!
Ik ben ook lang en ik heb hetzelfde probleem. Wat je kan proberen is je floors naar buiten kantelen.
Neem mij vooral niet te serieus.

Animal baars

Houten klosjes onder de poten zetten :+ Dit is voor mij de reden geweest om een hangende tom te willen.

drum1964

Je had even bij het TAMA topic kunnen kijken, daar had ik het al eens gepost........

Speciaal voor de wat langere medemensen zijn er nu  2" langere floortompoten beschikbaar.

MFLSL3P - Chrome
MFLSL3PBN - Black Nickle
MFLSL3PHN - Brushed Nickle
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

steef224


Je had even bij het TAMA topic kunnen kijken, daar had ik het al eens gepost........

Speciaal voor de wat langere medemensen zijn er nu  2" langere floortompoten beschikbaar.

MFLSL3P - Chrome
MFLSL3PBN - Black Nickle
MFLSL3PHN - Brushed Nickle


Top! Ik ga ze binnenkort bestellen, ik heb waarschijnlijk het Tama topic over het hoofd gezien. ;)

Rick


Hey,
Ik ben 1,92 en mijn floors zijn constant net te laag.


Als je ooit een nieuwe set gaat kopen, koop dan niet een set mer floors in ondiepe maten ;)

Omhoog