Nieuwe post weg!

Gestart door drums97, jun 14, 2012, 08:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drums97

Ik heb nu al enkele keren gehad dat ik een nieuwe post maak (een heel verhaal!) en als ik dan op verzenden druk, is alles weg  :(.
En dit niet 1 keer, maar 2 of 3 keer achterelkaar  :X

Wil ik even kwijt! ;)
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

paQ

ennuh.... wat zie je dan? krijg je een error? of een foutmelding?

Something? :?

drums97

Nee ik druk op "reageer" en begin met typen. Dan op "verzenden" en springt ie naar een leeg scherm en ben ik de post kwijt. :?
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

dunDaan

Welke browser??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

NathanR

Ik heb een paar keer gehad de laatste tijd dat als ik een nieuwe post maak en op verzenden druk dat hij opeens het scherm 'nieuw topic aanmaken' opent... ???

Paul

Het is bij mij ook al een paar keer gebeurd. Er verschijnt geen foutmelding of iets dergelijks, en het maakt niet uit of ik lang of kort over de post doe.
Ik gebruik Chrome als browser.

Jochem


Ik heb nu al enkele keren gehad dat ik een nieuwe post maak (een heel verhaal!) en als ik dan op verzenden druk, is alles weg  :(.
En dit niet 1 keer, maar 2 of 3 keer achterelkaar  :X

Wil ik even kwijt! ;)

Dit heb ik ook weleens, als je dan gewoon op vorige klikt kom je weer terug bij het bericht maken scherm met je tekst die je had getypt.
/chrome

drums97

Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Jenslathouwers

heb dit ook al heeel vaak voor gehad, en je kan idd gewoon een pagina terug gaan en nog een keer verzenden en dan lukt het meestal wel. (ik gebruik ook chrome)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

paQ

#9
jun 14, 2012, 09:38 Last Edit: jun 14, 2012, 09:40 by paQ
verhip... nou heb ik het ook! 8)7


edit:
er zit ineens een fout in posttemplate -O-
heb ik wat te doen in mijn vakantie :)

Animal baars

Ik heb het om m'n iphone nooit, met chrome op m'n pc bij bijna elke post die ik plaats..

Joris

Ik heb ook chrome en ik heb het nog nooit gehad.

Technobeat


Here the same , post typen en dan op verzenden klikken ...... post weg .
Maar met klikken op '' vorge '' komt de geschreven post idd weer terug .
Niet echt een ramp , een beetje vervelend is het wel .

Maar PaQ gaat het proberen te fixen las ik , en nog wel in zijn vakantie ........ :)


Alvast bedankt PaQ namens ons allen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Ik heb er ook last van idd. En tapatalk werkt hier ook niet meer. Dat ik geen rechten meer heb en/of de administrator tapatalk geen rechten meer heeft gegeven.

Hammar

Had ik ook, ff opnieuw installen.

Robert-Jan

Mijn tapatalk is nu in het duits.. Wie bitte? 8)7
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Ik had net ook een post die verdween, maar dat was in combinatie met een citaat. Zonder doet hij het wel gewoon.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

De afgelopen 3 posten die ik gedaan heb zijn allemaal een keer verdwenen. Ze waren allemaal zonder citaten linkjes en andere gekke dingen.

De laatste kon ik overigens wel terughalen via de "vorige" knop, de anderen niet.

animal

#18
jun 17, 2012, 22:56 Last Edit: jun 18, 2012, 20:49 by animal
Heb het probleem de laatste dagen ook. Met de "terug knop" krijg ik m'n tekst gelukkig weer terug.

dunDaan

Vreemd, ik heb er geen last .....
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

JayDie

Jep, hier ook rare dingen op het forum. Bij posten bericht weg, bij zoeken "Fout op pagina" (soms), etc.

Ik heb zojuist FireFox 13 geïnstalleerd.

Erik

Ik bekijk het forum eigenlijk alleen nog maar via de iPad en daar ben ik nog nooit mee tegen problemen aangelopen.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Robert-Jan

Ik heb anders op de ipad de laatste tijd ook dat de post verdwijnt..maar dan is het terug klikken en dan is ie er weer..
Enfin, zal wel goed komen als Paq genoeg heeft van onder de palmboom liggen  :O
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

#23
jun 20, 2012, 17:35 Last Edit: jun 20, 2012, 20:28 by drums97
Dat denk ik ook!
Wel snel oplossen dan, want is wel sh!@#$%$sse!

:+

en weer een keertje opnieuw

Sorry smiley vergeten!
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

paQ


Ik heb anders op de ipad de laatste tijd ook dat de post verdwijnt..maar dan is het terug klikken en dan is ie er weer..
Enfin, zal wel goed komen als Paq genoeg heeft van onder de palmboom liggen  :O


pas op, of ik post er een foto van!

Omhoog