low budget drumtassen

Gestart door beest1979, mei 18, 2012, 11:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

beest1979

hallo
ik was aan het rondkijken voor drumtassen en kwam daar bij drumtassen van tama tegen niet de dx-reeks maar zo een setje.
Ik heb prijs laten maken voor een 10"-12"-14"-16"-22"set
Ze zouden rond de 140€ kosten.
nu is mijn vraag zijn deze ook werkelijk iets waard of zijn ze na 2 keer gebruiken al kapot.
Zijn er soms mensen die deze gebruiken of een ander merk waar ze ook wel tevreden zijn en ook rond die prijs zitten.
Het zou moeten dienen voor van thuis naar het repetitielokaal te gaan dus niet voor op de vrachtwagen of zo.

Harre

Ik heb geen ervaring met deze tassen, maar als het alleen maar voor vervoer naar de repetitie en terug is kun je jezelf daar geen buil aan vallen denk ik. Of iets heel blijft hangt immers ook af van hoe je er mee om gaat, want als je het persé wilt is ook de duurste hoezenset met een paar keer gebruiken kapot te krijgen. M'n ervaring in het algemeen met tassen is dat het venijn hem in de ritsen zit en niet zo zeer in de tas op zich. Die houdt het eigenlijk altijd wel (afhankelijk dus van de manier van transport en hoe je er mee om gaat), maar als een rits het compleet begeeft ben je verder van huis. Ik gebruik nu sinds kort weer een paar tassen van Protection Racket en die hebben in het verleden hun diensten al goed bewezen, maar van een Mapex hardware tas was de rits van een zijvak al heel snel kapot en daardoor dus het vak onbruikbaar.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini

Deze heb ik een tijd geleden aangeschaft, omdat ik ook niet veel hoef te slepen met m'n spullen, voor de prijs zeker een goede set hoezen: http://www.laenenmusic.nl/contents/nl/p6108_Pearl_DBS-03N_drumhoezenset_Fusion-22.html

musiqman

#3
mei 18, 2012, 13:35 Last Edit: mei 18, 2012, 13:37 by musiqman