Mapex Drums

Gestart door repelsteeltje, sep 16, 2011, 20:58

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dr.Funkensteyn

#50
sep 30, 2011, 23:03 Last Edit: sep 30, 2011, 23:43 by Dr.Funkensteyn
Mijn trots.....mn Orion. Nou dacht ik de mooiste kleurstelling van heulllll Nederland te hebben...en dan zie je de set van Robert Jan... :(   8)7 8)7   :'(
....godsallememachies......wat een ver-schri-kke-lijk mooie kleurstelling!!!!!!!! Al zou ie klinken als een krant dan zou ik nog met een lach van oor tot oor achter mn set zitten als dat de mijne was. Maar gelukkig weet ook ik hoe goed een Orion klinkt!
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

Harre


Al zou ie klinken als een krant dan zou ik nog met een lach van oor tot oor achter mn set zitten als dat de mijne was.


*LOL* Mooi omschreven...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

Hahahaha... ;)

Welke heb jij?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

tRow

Ik heb sinds vandaag een mapex orion!



Prachtig  :D

drum1964

Mooie finish, alleen jammer van het kleurverschil van de rims en lugs.

Enjoy.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

tRow

Die ga ik bijstellen, gaat zon 200 euro kosten, heb ik er voor over :)

Dr.Funkensteyn


Hahahaha... ;)

Welke heb jij?


Hoi RJ,
ik heb zelf een butter burst. Alleen vind ik hem er in het echt wel mooier uitzien als op de website van Mapex qua kleurstelling.
Ik probeerde gister een foto te plaatsen maar dat lukt me niet echt...of liever....echt niet!!! Verschillende dingen geprobeerd maar zonder succes.
Is mijn bestandje wellicht te groot?

Heee tRow....toch die Orion gekocht waar je het over had? Dus het geld voor die Groovehats die ik van je heb is alweer uitgegeven  :) Zal je geen spijt van krijgen....maar zie dat een foto uploaden jou ook niet is gelukt. Dat verzacht enigszins het klunsgevoel dat het mij ook niet lukte  8)7

Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

Robert-Jan

Butter burst is ook echt heel mooi..mijn vorige was een ebony burst,ik heb best even getwijfeld tussen die twee..ebony bleek direct leverbaar.

Heb je je foto ergens online staan?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

tRow


Hoi RJ,
ik heb zelf een butter burst. Alleen vind ik hem er in het echt wel mooier uitzien als op de website van Mapex qua kleurstelling.
Ik probeerde gister een foto te plaatsen maar dat lukt me niet echt...of liever....echt niet!!! Verschillende dingen geprobeerd maar zonder succes.
Is mijn bestandje wellicht te groot?

Heee tRow....toch die Orion gekocht waar je het over had? Dus het geld voor die Groovehats die ik van je heb is alweer uitgegeven  :) Zal je geen spijt van krijgen....maar zie dat een foto uploaden jou ook niet is gelukt. Dat verzacht enigszins het klunsgevoel dat het mij ook niet lukte  8)7


Foto uploaden is wel gelukt, ja het is de orion geworden!

Dr.Funkensteyn

#59
okt 01, 2011, 19:21 Last Edit: okt 02, 2011, 22:24 by Paul
Heee....nu zie ik je foto ook. Wat doe ik fout en moet ik doen om van mijn set ook een foto te showen? Heb ***ver een hbo informatica opleiding en al jarenlang werkzaam als systeembeheerder en het lukt me niet om een fotootje te uploaden.....AAARRRGGGHHHHHHHH.....
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

Robert-Jan

Heb je een link naar de foto?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard


Heee....nu zie ik je foto ook. Wat doe ik fout en moet ik doen om van mijn set ook een foto te showen? Heb *pliep* een hbo informatica opleiding en al jarenlang werkzaam als systeembeheerder en het lukt me niet om een fotootje te uploaden.....AAARRRGGGHHHHHHHH.....



Dus tot nu toe voldoe je volkomen aan de verwachtingen......

:+
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Wel een inholland grapje maken...niet een inholland grapje maken..wel ..niet..

hmmm..
:P

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Doe maar niet...  :X
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

5150

Mooie set RJ inderdaad  :w Mapex is een geweldig / en ondergewaardeerd merk. Die witte Saturn is ook prachtig, maar Mapex is slechter verkoopbaar wanneer je eens wat anders wil...da's de downside n beetje. Maar desalniettemin zou ik er best eentje willen hebben ooit...  ;)
***...in-between-drums...***

repelsteeltje


Mooie set RJ inderdaad  :w Mapex is een geweldig / en ondergewaardeerd merk. Die witte Saturn is ook prachtig, maar Mapex is slechter verkoopbaar wanneer je eens wat anders wil...da's de downside n beetje. Maar desalniettemin zou ik er best eentje willen hebben ooit...  ;)

Gewoon tweedehands eentje kopen, waar de kop vanaf is  :Y *)

Ruubke

Zoals die blauwe saturn op MP. Wat een mooi ding en ze blijken nogal goed te klinken.

Dr.Funkensteyn


Gewoon tweedehands eentje kopen, waar de kop vanaf is  :Y *)


De mijne (22-10-12-14-16) was als shellset 1700 spiksplinternieuw in een mega aanbieding bij Hit It omdat ze ruimte in de winkel moesten creeeren ivm een clinic. Omdat ik de set al kende er niet eens naar toe gereden, maar in laten pakken en op laten sturen. Nooit een moment spijt van gehad en wat ik zo lekker vind aan Mapex; je kunt 'm veelzijdig stemmen en zo een compleet andere sound creeeren. Een DW en in net ff mindere mate Sonor klinken altijd hetzelfde. Heeft zo z'n charme die herkenbaarheid maar ik ben blij met de diversiteit van klankkleur van Mapex!
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

Robert-Jan

Oh ja die heb ik zien staan bij Hit-it..Mooie set !
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nickvm

Ik had 2 kits waar ik interesse in had, een Mapex Saturn (in de Maya uitvoering) en de Sonor S Classix.
Hoewel die Mapex waanzinnig eruit ziet heeft de klank van de Sonor mij overtuigd.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Rick


Zoals die blauwe saturn op MP. Wat een mooi ding en ze blijken nogal goed te klinken.

:Y
Zeker die specifieke Saturn klinkt erg goed, kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen!

5150


Da's mijn ouwe, haha  8)7

Ik kijk net ff op marktplaats:
Ik zie dat de bd spurs en floorrompoten chrome zijn...maar de rest vd hw is black nickel oid...op andere foto's zie ik vaak alles in black nickel...btje vreemd ?

btw...vind m wel aan de dure kant...
***...in-between-drums...***

repelsteeltje

Ik heb de mijne gekocht voor 1100 of 1150, weet niet meer precies. Zat wel geen 8 inch tom bij, maar ja; who cares.. :w

Rick


Ik kijk net ff op marktplaats:
Ik zie dat de bd spurs en floorrompoten chrome zijn...maar de rest vd hw is black nickel oid...op andere foto's zie ik vaak alles in black nickel...btje vreemd ?

btw...vind m wel aan de dure kant...


Dat is idd allemaal chroom. Tom ophanging, floortompoten, is allemaal chroom. Alleen op de 8" die later was bijbesteld zit zwartchrome ophanging.

Hij is niet meer in mijn bezit, maar ik vind 1400 op zich wel meevallen voor die set.

Air Piet


Dat is idd allemaal chroom. Tom ophanging, floortompoten, is allemaal chroom. Alleen op de 8" die later was bijbesteld zit zwartchrome ophanging.

Hij is niet meer in mijn bezit, maar ik vind 1400 op zich wel meevallen voor die set.


Ik vind hem eigenlijk vrij goedkoop :? Ik weet wat die set zo'n beetje per trommel kost nieuw  :+ (iets andere maten dan wel)

Omhoog