Testers gezocht voor DrunGear App voor Android

Gestart door JeanC, jan 19, 2024, 13:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JeanC

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een App gemaakt, genaamd DrumGear, puur voor me zelf, om al mijn Drum Gear bij te houden en de stemming van de verschillende Kits ( ik hou ze graag gelijk ).

In de App kun je verschillende Kits aanmaken en er de juiste trommels/stands bij zetten. Ook een lijst van los gear, stick bag, of uitgeleend is mogelijk. En als kerst op de taart zit er ook een drum tuner in voor boven en onder vellen alla tune-bot.

Uiteindelijk wil ik hem gratis aanbieden in de Google App store, maar tot mijn grootte schrik moeten eerst 20 mensen de App 14 dagen lang "Testen". Dit testen zal niet veel meer inhouden dan uitproberen en 14 dagen op je telefoon laten staan. Ik kan natuurlijk mijn niet drumvrienden vragen, maar ik denk dat jullie dit meer waarderen, en misschien zelfs goede ideeën toevoegen.

Wie is geïnteresseerd ? Geef je google mail adres door via een persoonlijk bericht en ik voeg je toe aan de testers lijst, zodat je een Google Play store link krijgt om de App te installeren.

Bijvoorbaad dank,
Jean

Omhoog