ATV aD5

Gestart door Otje, feb 09, 2016, 10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

Jazzy...?? Ik dacht dat jazzdrummers juist van sustain hielden, de Ludwig toms hebben het niet.... -O-

animal

Jazz liefhebbers houden ook van een wat meer organische sound en dat bezitten deze tom sounds zeker wel.
Maar duidelijk, als jij een aD5 zou hebben zou jij deze sounds niet kopen, prima toch?
Je hebt er ook niet voor betaald en op de soundstore zijn genoeg sounds te vinden met (nog meer) sustain.

chico

Ga de 2box Drumit Three proberen zou ik zeggen, dynamiek en triggering is perfect.

Vooral met mijn omgebouwde Sonor Martini AQ2 met Diamond Drums triggers!!!!

stefan

En tot zover de reclame...
Hopelijk zien we u straks weer terug op dit forum.   8)7
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

chico

Whatever!
voor mij werkt de module prima.


animal

#630
okt 09, 2018, 17:38 Last Edit: okt 09, 2018, 17:43 by animal
Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over die dingen,heel eerlijk zijn die echt iedere cent waard ?
360 graden triggering en zones goed gescheiden ?
Ik ben met name geïnteresseerd in de bell, is die groot genoeg en goed gescheiden ?

Vind deze wel erg overtuigd:
https://www.youtube.com/watch?v=a0sW_jxVjNc

Bij de yamaha bekkens merk ik dat ik de vooral de bell heel goed moet aanslaan/mikken, niet onlogisch want het is het kleinste oppervlak maar als ik me ergens aan erger is het dat wel.
Eerlijk gezegd, ik vind de kwaliteit en bespeelbaarheid van de ATV cymbals geweldig maar ik vind ze ook te duur, dat laatste vind ik echter ook van de Roland cymbals.
De zones zijn goed gescheiden, de bell makkelijk te raken/groot genoeg.
Er staat nu een nieuwe ATV-ride te koop op marktplaats voor € 399,- .

Robert-Jan

ah mijn redder in nood..

dank.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

kaboemba

Die op marktplaats is niet nieuw hoor, hij zegt van wel maar bij navraag blijkt hij wel iets gebruikt te zijn.

animal

Maar met bijna nieuw is toch ook niks mis, scheelt toch weer € 100,- (=20%) met de nieuwprijs (maar misschien valt er toch iets te onderhandelen).

animal

Die op marktplaats is niet nieuw hoor, hij zegt van wel maar bij navraag blijkt hij wel iets gebruikt te zijn.
Je kunt de Ride gerust bij hem kopen, kaboemba. https://link.marktplaats.nl/m1329233172
Ik heb vandaag de 14" crash van hem ontvangen en deze is werkelijk smetteloos, terwijl bij de beschrijving niet "nieuw" maar "zo goed als nieuw" stond vermeld.


kaboemba

Neuh vindt het echt te duur, wacht nog wel een tijdje en koop hem anders wel nieuw.
Bovendien morgen ga ik EENFUCKINGGAAFDRUMSTEL ophalen, niet eerlijk net een nieuwe gekocht kom ik precies dat drumstel tegen wat ik wilde hebben.

Jazz

Pffffff, wat errug
There is no music without jazz

animal

Bovendien morgen ga ik EENFUCKINGGAAFDRUMSTEL ophalen, niet eerlijk net een nieuwe gekocht kom ik precies dat drumstel tegen wat ik wilde hebben.
Ik ben heel benieuwd welke drumstel dat gaat zijn, maar idd, wat Jazz zegt....... heel vervelend.

kaboemba

Ja ik baal er ook ontzettend van.

Jazz

We leven met je mee...........
There is no music without jazz

kaboemba

Dank je, ik heb het echt nodig.

Jazz

T is dat je maar weet; we zijn er voor je jongen...........
There is no music without jazz

Dreamdrummer

En tot zover de reclame...
Hopelijk zien we u straks weer terug op dit forum.   8)7
Ik moest lachen, sorry :-P
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Dreamdrummer

Ik ben heel benieuwd welke drumstel dat gaat zijn, maar idd, wat Jazz zegt....... heel vervelend.

Ja, jammer joh! Maar welke kit gaat het worden!?
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

animal

#644
okt 11, 2018, 12:23 Last Edit: okt 11, 2018, 12:27 by animal
Gewa G9 in Shanghai

http://www.xinhuanet.com/english/2018-10/10/c_137523816_3.htm

Prijzen komen ook door $ 6000,- voor drumkit, cymbals, rack en module, $ 2650,- voor alléén de module. De 'spullen' worden als eerste in europa op de markt gebracht.

kaboemba

Vanaf vandaag eigenaar van deze beauty !!!!!!





Uitvoering zoals de bovenste, tweede is om nog meer indruk van de kleur te krijgen.
Enige min punt wat uit de reviews kwam waren de standaard rims, en laten die bij deze vervangen zijn  *O*  *O*  *O*  *O*  *O*

Dreamdrummer

Holy guacamoly!

Dikke kit man!

Specs? 22-14s-8-10-12-14-16 ?

Hoe dan ook, gefeliciteerd met de aankoop 8)  *O*
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

animal

Werkelijk prachtig  :Y .

Achteraf altijd makkelijk l*llen, maar ik zat in de buurt, bij je aankondiging gingen mijn gedachten uit naar deze Odery kit.

Natuurlijk wel heel jammer dat het geen e-kit is ............

kaboemba

Nee die is me en te groot en kwa prijs wordt dat een beetje te gek.

kaboemba

Sorry totaal verkeerde topic maar het is:

De set bestaat uit eenb 22"x18" basdrum, 14"x6" snare, 8"x6,5", 10"x7" en 12"x7,5" toms, en 14"x11" en 16"x13" floor toms.

Zie ook:
https://www.meetmusic.com/news/artikel/67-17040/odery-eyedentity-series

Stukje over afwerking kan ik niet helemaal inkomen, maar aan de andere kant heb ik ook nog nooit zo'n chique set gehad, maar in vergelijking met de sleishman die ik had vind ik de afwerking niet minder en die was toch ook niet verkeerd.

Omhoog