drumstel voor beginners

Gestart door marky, jan 18, 2012, 16:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

marky

Hallo,

Ik wil graag beginnen met drummen en heb daarom een drumstel nodig voor beginner :) Als iemand wat heeft waar een beginner tevreden mee is en voor een leuk prijsje natuurlijk :)

Nijlpaard

#1
jan 18, 2012, 16:47 Last Edit: jan 18, 2012, 16:47 by Nijlpaard
Marktplaats en aanverwanten al gechecked ?


Verder:


Voorkeur voor maten ?
Bepaalde muziekstijl ?
Voorkeur voor merk ?
Verdere nuttige informatie ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jochem

Dit komt wellicht van pas.

paQ

iemand die gaat beginnen is zich nog niet echt bewust over matenkeuze denk ik.
merk is al helemaal ondergeschikt

Jochem

De belangrijkste vraag lijkt me, wat is je budget?

marky

Mijn budget is 350 euro. Ik wil gewoon vanalles een beetje uitproberen dus hoeft allemaal super te zijn.

Black Page

Hai Marky

ik heb een beginnerset op marktplaats te koop staan..... Misschien is het voor je? Ver onder de 350 ....

http://muziek.marktplaats.nl/drumstellen-en-slagwerk/516947356-paiste-602-hihats-top-cymbals-remote-hihat.html

marky

#7
jan 24, 2012, 13:30 Last Edit: feb 15, 2012, 09:34 by marky

Hai Marky

ik heb een beginnerset op marktplaats te koop staan..... Misschien is het voor je? Ver onder de 350 ....

http://muziek.marktplaats.nl/drumstellen-en-slagwerk/516947356-paiste-602-hihats-top-cymbals-remote-hihat.html


ja ziet er goed uit heb je misschien ook een duidelijke foto van het complete drumstel? Heb ik een beter beeld voor mijn kamer

Animal baars

En als je naast die set van Marky nog bekkens nodig hebt, heb ik nog wel wat liggen. Is ook in Capelle a/d IJssel dus je bent dan al in de buurt ;)

Bij interesse zie ik graag je PM :)

marky

Heb ondertussen al een set aangeschaft maar bedankt voor het aanbod :)

Robert-Jan

graag even melden als je advertentie niet meer van toepassing is.. :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog