Bax Shop

Gestart door kend, okt 18, 2015, 22:26

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Ed_bass

Hopelijk heb je desondanks wel een goede vakantie in het (helaas de afgelopen dagen niet zo) zonnige Zeeland.
Waar hang je ergens uit ?
TD-11KV + GoEdrum HH

67Deadman

Hopelijk heb je desondanks wel een goede vakantie in het (helaas de afgelopen dagen niet zo) zonnige Zeeland.
Waar hang je ergens uit ?
Camping Scheldeoord bij Baarland. Weer is nu prima maar de komende dagen wordt het wel heel slecht. Gaan we maar naar huis. Het is maar 35 min rijden. Kijken we wel weer wanneer het beter wordt. Seizoen duurt nog tot eind oktober.

Ed_bass

Camping Scheldeoord bij Baarland. Weer is nu prima maar de komende dagen wordt het wel heel slecht. Gaan we maar naar huis. Het is maar 35 min rijden. Kijken we wel weer wanneer het beter wordt. Seizoen duurt nog tot eind oktober.
Ah Baarland, dat kan ik bijna aan pissen lol. Vandaag nog een redelijke dag idd.
TD-11KV + GoEdrum HH

drumslet

Iemand nog interesse in een koopje? Staat nu een B-stock Meinl Byzance spektrum hihat op de website, 180 euro!??
DW Collectors drums, DW 14" x 6" VLT maple snaredrum, DW 14" x 6" knuckled steel snaredrum, DW hardware, Meinl Byzance cymbals, Pro-mark drumsticks

drfill

je kunt er altijd nog een C-stock van maken, inderdaad ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


DIT is nog eens een aanbieding van Bax waar je mee thuis kunt komen ....
Het betreft een Mapex beginners setje VAN 422,30 euro nu VOOR 421,= euro :+  .
De volle 1,30 euro voordeel , ik zou er meteen 2 kopen scheelt wel even 2,60 euro ;) .

https://www.bax-shop.nl/drumstel/mapex-drummer-startersset-2?sku=9000-0019-8589&utm_content=&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=2017-12-20_NB_Week51_NL&utm_term=versie_muzikant&clangct=fde9e0543310412d2f7c4120795e2520316b74437848777b34.b3JkZXJfYWFudGFsLG9yZGVyX3RvdGFhbA
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris

Ik heb er laatst wel heel goedkoop wat gekocht, dingen die daar blijkbaar al jaren in het pakhuis lagen en nog steeds niet waren verkocht.

Scheelde zo even bijna 70,- vergeleken met thomann, op een 8" Tomvel en een hihat naar bassdrum attachement.

Henk0210

Ze hebben inderdaad ook 'echte' aanbiedingen. Onder andere een zildjian k special dry 23" voor 266,- en een gretsch catalina shellset voor 299,-.
Heb er laatst een mooie sela cajon en een Agean ride gescoord met erg veel korting..
Premier Elite series birch, Ludwig Classic Birch, Diril/Turkish cymbals

musiqman

Net een Powerstroke Pro Ebony vel van 77,- voor 20,- gekocht.

Dat was twee weken geleden ook 20,- daarna 44,- en toen weer 20,- 

Lijkt wel of ze aan kansberekening doen.

animal

Ja, soms hebben ze heel goede aanbiedingen  :+

kaboemba

Bax schijnt inderdaad iets te doen met scannen van andere shops en laagste prijs.
Ik bestel er zo min mogelijk, soms kan je er kwa prijs niet onderuit, maar als ze morgen failliet zijn HOERAAAAAAAAAAAAA !!!!!

Die winkels maken meer kapot dan je zo 1,2,3 door hebt.

musiqman

Idd, ik doe het normaliter zelf ook niet maar dit was zo'n goede deal die ik ook nog eens nodig had.


Maar ik gebruik al lang #supportyourlocals want zonder die is service ver te zoeken.

Technobeat

Ja, soms hebben ze heel goede aanbiedingen  :+
En soms moet je hen even ' wakker schudden ' en een beetje helpen herinneren aan eerder gemaakte deals , niet waar Animal ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

peterzoekzak

#88
mrt 07, 2018, 10:59 Last Edit: mrt 07, 2018, 11:02 by peterzoekzak
Aangezien er blijkbaar nog geen topic is over Bax shop, heb ik er bij deze een gemaakt.

Bax shop is zowat mijn voornaamste winkel geworden voor het aankopen voor studio/drum spullen.

Zowel online op http://www.bax-shop.nl/ als in hun winkels in Goes (NL) en Antwerpen (BE) hebben ze een vrij groot aanbod van drum kits, drum accessoires, bekkens, drum hardwear,...
Bij online bestellen is het zogoed als altijd de volgende dag geleverd en vanaf er iets kapot is aangekomen, kan je het kosteloos terug sturen en heb je binnen de week een nieuw exemplaar.
Qua service zijn ze ook geweldig. Relatief snel antwoord op mails en uitstekende service ook na verkoop.

Ik heb hier mijn drum kit besteld (wat ook de dag nadien bij mij thuis geleverd was!) net als mijn drumstokken, vellen, accessoires.
Ook zo goed als al mijn studio materiaal dat ik gebruik voor professionele opnames te maken komt van hier. De levering na een dag is zeer handig, vooral als je een opname hebt van een orkest binnen 2 dagen en plots besluit een van je audio interfaces er mee op te houden...

Zeker een aanrader dus!
Ja ik ben ook tevreden over Instrumenten kopen bij bax shop.

Ik heb zelf ongeveer een jaar geleden wat accesoirces besteld, en die kwamen op tijd binnen.

Maar volgensmij is het ook wel betrouwbaar, het is een van de grootste winkels van Nederland.

Dus dat is mooi ;)

kaboemba

Ik ben even wat minder tevreden over bax, ongeveer 6 weken geleden mengpaneel voor reparatie terug gestuurd.
Na 4 weken bellen hioe het er mee staat, ze konden mij nog niks vertellen ik moest de week erop maar weer bellen.
Goed het werd 2 weken daarop, bellen "tja behringer duurt wat langer ik zal het voor u nakijken", "ja maar krijg ik dan bericht" "het is heel druk we zullen kijken wat we kunnen doen".

Je raadt het al nog geen bericht, ik morgen maar weer bellen.

Mart098

Ik heb in het verleden veel accessoires bij Bax gekocht, nooit problemen gehad.
In die tijd kocht ik ook wel een instap crash (Meinl HCS bijvoorbeeld). Dat werd prima verpakt zodat het geen krassen op zou lopen.

Tegenwoordig bestel ik er nooit meer wat, maar dat komt omdat mijn drumleraar een eigen winkeltje is begonnen. Bax heeft mijn bestellingen altijd prima geleverd!
Stagg - Sabian - Meinl - Remo - Vic Firth

dunDaan

Ik ben even wat minder tevreden over bax, ongeveer 6 weken geleden mengpaneel voor reparatie terug gestuurd.
Na 4 weken bellen hioe het er mee staat, ze konden mij nog niks vertellen ik moest de week erop maar weer bellen.
Goed het werd 2 weken daarop, bellen "tja behringer duurt wat langer ik zal het voor u nakijken", "ja maar krijg ik dan bericht" "het is heel druk we zullen kijken wat we kunnen doen".

Je raadt het al nog geen bericht, ik morgen maar weer bellen.
Tsja, dat is toch een beetje het nadeel van dit soort winkels. Je bent gewoon één van de velen, en technische knowhow om iets in-house te repareren is er al helemaal niet of nauwelijks, dus als je ergens panne aan hebt ben je aan de goden overgeleverd over wanneer het apparaat / onderdeel gerepareerd is.
Wat dat betreft is een speciaalzaak waar je binnen kunt lopen met je probleem toch beter. Persoonlijk contact doet in dit soort zaken wonderen.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Oetgrunn

Afgelopen week een Remo Masteredge als B-stock bij Bax besteld (zie elders op dit forum). Volgens omschrijving een shellset, wel met tomhouders (dit stond op twee plaatsen vermeld). Helaas geleverd zonder tomhouders (en de basdrum was aanzienlijk verkleurd aan een kant, wat niet vermeld stond), contact met de helpdesk gehad, wist alleen maar dat ze er niet waren en deed geen moeite een andere oplossing dan terugsturen te zoeken, wat ik dus uiteindelijk ook heb gedaan.

Eerder vorige week stond er ook een Gretsch op, flink afgeprijsd maar volgens mij met een behoorlijke kras op de basdrum, dit was helaas niet erg duidelijk op de foto te zien (alleen omschrijving "beschadigd" maar niet wat). Is er een paar dagen af geweest en stond er toen weer op, dit ik vermoedt ook verkocht en weer teruggestuurd.

Kortom, een B-stock kopen bij Bax hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar ze doet er mi. wel goed aan de omschrijvingen en/of foto's wat duidelijker te maken, zou volgens mij een hoop heen en weer gestuur schelen (wat dan overigens wel weer zonder al te veel problemen gaat, enige probleem was dat ik één retourbon kreeg voor vier pakketten, dit was vlot rechtgetrokken na contact met de helpdesk).

Technobeat


Haha .... grapjassen :


We missen je!


Beste ,

Het is alweer enige tijd geleden dat we je voor het laatst hebben gezien bij Bax Music. De afgelopen maanden zijn we hard aan het werk geweest om onze service nog verder te verbeteren. Ook is het assortiment nog verder gegroeid. Het zou toch jammer zijn wanneer je dit zou moeten missen.

Daarom willen we je weer een warm welkom heten op onze website en jou, bovenop onze scherpste prijzen, 5% korting geven op je eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro.
 
Dit is jouw unieke kortingscode:
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Ik ontving onlangs een soortgelijk bericht, maar dan met 10% korting  :+

drfill

#95
mei 28, 2018, 19:08 Last Edit: mei 28, 2018, 19:33 by drfill
er is ook weer 15% 'OPISOP'  aktie,  dus sommige prijzen zullen wel weer hoger zijn ..
hoewel..   code KA518 10% werkt vandaag ook nog op B-stock..   dat kan wel leuk zijn..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

Ik ontving onlangs een soortgelijk bericht, maar dan met 10% korting  :+
Maar jij bent dan ook een echt goede klant die normaliter nooit aandringt op eerder gemaakte kortingsafspraken :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Henk0210

Ben geen fan van Bax, maar dit is toch wel erg goedkoop: https://www.bax-shop.nl/drumstel/pearl-mct943xep-masters-maple-satin-natural-3-delige-shellset


447,- voor een Pearl masters set.
En ze hebben nog meer..
Premier Elite series birch, Ludwig Classic Birch, Diril/Turkish cymbals

animal

Zeker weten  :Y , jammer dat ze voor die prijs de afgebeelde snaredrum er niet bij doen  :+

drfill

en jammer van die 24"  ..is het weer 'stagiair doet de boeken dag' ?  toch 'ns goed kijken..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog