Bax Shop

Gestart door kend, okt 18, 2015, 22:26

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Oetgrunn

Uitverkocht. Of een slimmerik heeft ontdekt dat ie toch wel erg goedkoop was...

animal

Of een slimmerik heeft ontdekt dat ie toch wel erg goedkoop was...
Nare mensen zijn dat ............. :X

Robert-Jan

Jaja..we wachten de foto's gewoon af Animal..

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Dit keer ......


Henk0210

Premier Elite series birch, Ludwig Classic Birch, Diril/Turkish cymbals

Jazz

Moet je dat maar aannemen of zo
There is no music without jazz

kaboemba

Wat heeft dat in godsnaam met bax te maken ?

Harre

Behalve niks, bedoel je dan zeker?  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drfill

post # 97 ..  dat dus,  zelfde maten, zelfde kleur, nieuw in doos  3 dlg pearl masters.. hoeveel zijn er daarvan
op dit moment ?   .. maar goed, Jos B is bij mij ook al schuldig  ; )

 
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

#109
sep 10, 2018, 12:02 Last Edit: sep 10, 2018, 12:11 by animal
De afgebeelde kit stond tot vorige week dus te koop bij Bax voor € 447,- en kennelijk heeft iemand daar handel in gezien.
Zal ik de 'gouden tip' dan maar weer gratis weggeven  :') ..............., als de verkoper de kit niet binnen 60 dagen met winst heeft verkocht kan hij deze kosteloos terugsturen naar Bax en krijgt en hij z'n geld terug.
Risicoloos handel drijven dus.
(Ik zij toch eerder, bovengemiddeld)  :Y

kaboemba

Och als het zo is PRIMA niks mis met een gezonde handelsgeest.
Ik kocht vroeger bij feedback soms ook artikelen die ik direct daarna op ebay zette en in duitsland met winst verkocht.

animal

Deze dienst kende ik nog niet https://www.bax-shop.nl/vip-service, kan best handig zijn, tekst vermeld alléén niet hoelang de probeer sessie mag duren.
Helaas voor ons, drums vallen niet onder deze dienst.

Technobeat

Deze dienst kende ik nog niet https://www.bax-shop.nl/vip-service, kan best handig zijn, tekst vermeld alléén niet hoelang de probeer sessie mag duren.
Helaas voor ons, drums vallen niet onder deze dienst.
Laten we het minimale aankoopbedrag niet te minimaal houden moeten ze bij Bax gedacht hebben :w  :

Elk gekozen product moet een minimale aanschafprijs hebben van € 1750,-.
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Vind ik nogal logisch dat het een flink bedrag is. Ik zou ook niet voor 50 euro met 3 kitjes van 300 euro langs de deur gaan.

animal

#114
jan 10, 2019, 13:35 Last Edit: jan 10, 2019, 15:32 by animal
Ik heb weer een (bijna) ervaring met Bax-shop waarvan ik denk, nu ik dat weet ben ik nog voorzichtiger met het bestellen van een akoestisch of elektronisch drumstel bij Bax.
 
Wat is namelijk het punt, ook in het geval dat 1 (klein) onderdeel defect raakt dien je de hele drumkit ter reparatie aan te bieden/in te leveren, dus niet alléén het defecte onderdeel.
Ervaring leert mij dat reparatie gemakkelijk meer dan 4 weken op zich laat wachten, dan ben je dus gedurende die periode je hele drumkit 'kwijt' .
En ja, dat geldt zowel voor een akoestische als een elektronische kit  :? .

Pesoonlijk ga ik met het bovenstaande serieus rekening houden, hetgeen concreet betekent dat ik iets wat bestaat uit een verzameling losse/zelfstandige onderdelen niet meer bij Bax bestel.
En gelet op de (altijd) langdurige reparatie periode ga ik ook terughoudender zijn met electronische apparatuur.   

animal

Kijk, je kunt van alles van Bax vinden, maar ondernemers zin/- innovativiteit kan hen niet worden ontzegd.

https://www.bax-shop.nl/nieuws-items/bax-music-zoekt-partners-voor-pop-up-stores

Voor degene die toch al heel veel bij Bax bestellen misschien ook een optie, wel zo makkelijk bij retourneren... :+

Jazz

Dit heb ik 1-2 jaar geleden ook al voorbij zien komen.
Niet echt nieuw.
There is no music without jazz

animal

Oh sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd  :N




 ;)

Robert-Jan

Bax Music fans..








..Okeej..

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jazz

Animal, je zult echt iets meer moeten verzinnen wil je mij kwaad krijgen. (:
There is no music without jazz

musiqman

Úber zzp manier meets fanchise manier. Slim en inderdaad innovatief. Of het werkt zal de tijd leren.

Hammar

Mijn bestelling van 06-02 is nog steeds niet geleverd, spare part, dat wel.

Paul

Úber zzp manier meets fanchise manier. Slim en inderdaad innovatief. Of het werkt zal de tijd leren.

"Innovatief"; het klinkt bijna als eufemisme voor strategieën om goed werkgeverschap te omzeilen en het risico bij de imbeciel te leggen die denkt hier een goede boterham mee te kunnen verdienen.

In theorie hoeft het niet slecht te zijn. Sterker nog, ik vind het concept heel interessant!
Maar ik zou de voorwaarden wel eens willen zien. Ik ben bang dat Bax zich hier in het heel erg grijze gebied van onzelfstandige zzp'ers gaat begeven, waarbij de vrijheid van de "ondernemer" alsnog wordt ingeperkt door de regels van de "opdrachtgever".

drfill

interessant.. gratis vellen en alle b-stock zelf uitproberen..  maar die 6 dagen per week.. laat maar.. 
(werk nu maar 33 uur p/week)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

kaboemba

Totaal niet interessant, bax kennende wordt je uitgebuit en heb je een winkel waar mensen verwachten dat je hebt wat er op de site staat en dat kan natuurlijk nooit.

Als er bij mij in de buurt een bax pop store komt dan leg ik de rotte eieren vast klaar.
En innovatief is al helemaal niet, het bestaat en bestond al, 30 jaar geleden was er al een hele kleine winkel van musikproduktiv in Deventer, niet dat iemand dat wist.

Voor de rest is bax een TOP winkel, die wat mij betreft kapot mag.
Maar ik zeg het met liefde.

Omhoog