Vriese Music Palace opheffingsuitverkoop

Gestart door Hans, okt 24, 2011, 14:27

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Nijlpaard

Je kan ok moeilijk verwachten dat ze het voor niets weggeven natuurlijk. De volgende eigenaar moet ook nog wat over kunnen nemen....
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat


Je kan ok moeilijk verwachten dat ze het voor niets weggeven natuurlijk. De volgende eigenaar moet ook nog wat over kunnen nemen....


Idd , zaken blijven zaken .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jeffx

Op de site staat: Tijdens de opheffing betaalt u minder dan onze internetprijs. Uitsluitend showroom verkoop!

Ik heb mijn oog op een DW Collectors snare, die nu 509,- euro kost in hun internetwinkel. Weet iemand hoeveel procent hier nog ongeveer van af gaat in de showroomverkoop? Gelderland is aardig ver weg voor mij, vandaar dat ik eerst even inventariseer.

paQ

#53
nov 19, 2011, 15:10 Last Edit: nov 19, 2011, 15:11 by paQ
Reken op 450 oid

Die je dan wel koopt bij een zaak die al vooraf aangeeft moeilijk te gaan doen over garantieverlening

Jeffx

Ok, bedankt voor de reactie!

Harre


Die je dan wel koopt bij een zaak die al vooraf aangeeft moeilijk te gaan doen over garantieverlening


Buiten dat...


Gelderland is aardig ver weg voor mij, vandaar dat ik eerst even inventariseer.


Die zes tientjes voordeel zijn al op aan het heen en weer rijden...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ

Ik boek net twee tickets Italie (misschien nog even naar Le Soprano meteen) voor minder dan een retourtje Vriese ja :D :D :D

Francisco Tama

Nou nou, ik weet het niet hoor. Dit is al de zoveelste keer dat ze failliet gaan, verhuizen, stoppen of om weet ik veel wat voor reden zogenaamd 'grote uitverkoop' hebben.
Ik ben er geweest. Kom je daar, zijn het bruto prijzen min 10 of 20 %. Bij een andere muziekwinkel krijg je dat ook vaak zo al.
Daarbuiten hebben ze mij, in de tijd dat ze Odeon muziek overnamen, toen ook met een 'grote uitverkoop' spullen verkocht die ze om 'niet de juitse kabels te hebben' niet konden aansluiten. Bleek dus achteraf ook half defect spul te zijn. Ik vertouw ze niet.

Buiten dat, als je om gezondheidsredenen stopt, hoe lang wil je dan uitverkoop houden ? Het is al maanden 'grote uitverkoop' Maar echte uitverkoopprijzen zie ik er niet. En inderdaad vaag over garantie. Je moet dus echt helemaal daarheen en als je komt heb je met mazzel een 'going'prijs.
Wees gewaarschuwd.


mdrummer

#58
apr 14, 2012, 14:42 Last Edit: apr 14, 2012, 14:43 by mdrummer
Ze verwachten dat ze ongeveer met augustus/september dicht zullen gaan.
Wat dan nog over is gaat naar een andere muziekzaak waar ze veel mee samenwerken.

De kortingen vallen inderdaad tegen desondanks heb ik laatst een Sonor Brass Delite snare gekocht. van 600 afgeprijsd naar 400, dus dat was wel de moeite waard :)

Groeten,
Maarten

Hellwin

hahahaha helemaal daar heen, tja voor de 1 verder dan voor de ander, zelf voor mij is het 20min rijden :) Maar het idd wel vaak totale uitverkoop daar........
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

hunghobbit

En meer dan een jaar later zijn ze nog actief... Heeft iemand de afgelopen maanden ervaringen met deze winkel?
Two sticks to rule them all

paQ

#61
aug 06, 2013, 17:19 Last Edit: aug 06, 2013, 17:20 by paQ
:N


opheffingsverkoop is ook weer van de baan zo te zien....

Technobeat


Misschien andere eigenaar maar wel de zelfde naam gehouden ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Nah...

Henkeman

Winkel heeft inmiddels 2 nieuwe eigenaren en gaat onder dezelfde naam verder.
Op de drumafdeling werkt Jeroen, aardige vent.
Goede ervaringen daar.

hunghobbit

Oké, thanks voor alle reacties. Het is voor mij niet echt 'om de hoek' zeg maar en de webshop ziet er best goed uit. Ik ga een poging wagen.
Two sticks to rule them all

musiqman

Jeroen werkte er al voor die doorstart tijd toch?

Henkeman

Klopt!

hunghobbit

Bij deze wil ik even melden dat ik mijn bestelling bij Vriese Music Palace via de webshop heb gedaan.
Woensdag besteld en betaald via I-Deal. Netjes verpakt en verzonden via Post NL en gistermiddag (donderdag 08-08) om 15.30uur in huis. Goede, nette service en voor herhaling vatbaar.
Dat mag ook eens gezegd!
Two sticks to rule them all

animal

#69
aug 09, 2013, 14:41 Last Edit: aug 09, 2013, 14:45 by animal
Dat mag, maar in principe doen ze niet meer dan waartoe ze zichzelf hebben verplicht. Ze leggen namelijk zichzelf de volgende norm op: 'Als we het bestelde product op voorraad hebben gaat het nog dezelfde dag weg'. M.a.w. aan het bovenstaande voldoen zou niet aanleiding moeten zijn het hier expliciet te vermelden, een 'afwijking' van de norm wel, vandaar dat je 'complimenten' hier minder vaak aantreft.

hunghobbit

Absoluut. Het is niet meer dan normaal deze service, maar niet iedereen is ervan op de hoogte dat het zo bij Vriese kan. En misschien zijn er mensen bij geholpen...
Two sticks to rule them all

Omhoog