Hit it Roden

Gestart door Machiel, mrt 18, 2014, 16:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Lijkt me steek, immers op die manier verkoop je echt niks in het noorden
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

richardcs65

Ik heb naar aanleiding van het giswerk hier een mail gestuurd naar Hit-It, hen gewezen op deze conversatie en gevraagd wat er aan de hand is. Ik kreeg de volgende reactie:

Het is inderdaad waar dat Adams alle spullen die ze hier in consignatie hadden staan opgehaald hebben. Reden is een reorganisatie. We willen de winkel anders inrichten en minder open hebben. Alleen nog op donderdag t/m zaterdag. Maandag t/m woensdag heb ik dan mijn handen vrij om CajOnderwijs in de markt te zetten. Dat is een concept met meer potentie dan alleen de winkel. Vandaar dus.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Robert-Jan

Goed van je dat je dat gedaan hebt  :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

leeqnl

Laatst (een paar keer) bij HitIt geweest. Winkel is nu dinsdag t/m zondag open (tijden zie website). Service nog steeds top en wat ik zo hoorde de laatste keer kunnen ze het hoofd nog steeds boven water houden. Ze zijn zelfs bezig om de winkel weer wat anders in te delen. Wat betreft Tonika, zij zijn gestopt met akoestische drums (en alles wat daar bij hoort) en verkopen alleen nog E-drums. Ook onderdelen voor of bestellingen voor akoestische drums doen ze daar niet meer en sturen ze weg.

Nijlpaard

Hit-It stopt met de winkelactiviteiten. 

Misschien dat er voor sommigen nog een mooi koopje te scoren valt.

https://www.drumplezier.nl/drumspullen/
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat

Hit-It stopt met de winkelactiviteiten.
:?  Stoppen met drums en percussie maar gaan verder zoals zij zeggen met : Het uitbouwen van het drumming concept .
Wat moet ik mij daarbij voorstellen , online winkel of .......
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drfill

ben ik blij met mijn zen van je af slaan happiness drumhok : )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


3 proefsessies voor 25,= euro .... netjes .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stefan

Hit it! was echt een topzaak met hele goede service! Jammer dat ze ermee stoppen.. 
Ik heb diverse setjes bij Gerard besteld en altijd had hij wel een stukje advies over vellen of welke stands te noemen voor mijn doeleinden.
Echt heel jammer... Ik wens Gerard in ieder geval veel succes verder...
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Omhoog