Key Music koopt Feedback

Gestart door paQ, jun 13, 2013, 22:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ


Technobeat


Ben benieuwd of het een positieve uitwerking gaat hebben ( nóg uitgebreider aanbod van Drums  ;) ) , en hopelijk mag al het huidige personeel hun baan behouden .
Het wordt de grootste muziekinstrumenten organisatie van Nederland en België , soort Media Markt van de instrumenten .
En wellicht komt er ook een goede online winkel met scherpe prijzen .
Zoiets als Bax met regelmatig mooie acties . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

BasV


Ben benieuwd of het een positieve uitwerking gaat hebben ( nóg uitgebreider aanbod van Drums  ;) ) , en hopelijk mag al het huidige personeel hun baan behouden .
Het wordt de grootste muziekinstrumenten organisatie van Nederland en België , soort Media Markt van de instrumenten .
En wellicht komt er ook een goede online winkel met scherpe prijzen .
Zoiets als Bax met regelmatig mooie acties .


Nóg uitgebreider? In Eindhoven stond de laatste keer dat ik er was (maandje geleden?) de halve drumafdeling leeg en het overgrote deel van de sets water stond zat in de klasse Pearl Vision/Tama Superstar. Zelfde verhaal met de studioafdeling trouwens.

Animal baars


Ben benieuwd of het een positieve uitwerking gaat hebben ( nóg uitgebreider aanbod van Drums  ;) ) , en hopelijk mag al het huidige personeel hun baan behouden .
Het wordt de grootste muziekinstrumenten organisatie van Nederland en België , soort Media Markt van de instrumenten .
En wellicht komt er ook een goede online winkel met scherpe prijzen .
Zoiets als Bax met regelmatig mooie acties .


Ik mag toch hopen dat de service beter wordt dan die van de MM  :N

Technobeat


Ik mag toch hopen dat de service beter wordt dan die van de MM  :N


Mee eens , Media Markt is leuk om rustig rond te kijken , maar de service is idd hopeloos .
Het zijn puur dozenschuivers .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz


Het zijn puur dozenschuivers . is net Feedback

:+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Stella

Ik heb persoonlijk geen fijne ervaringen met deze toko, MAAAR ze hebben nu flinke aanbiedingen lopen. Ik heb niks nodig maar wie weet heeft een van jullie er wat aan ;)

http://www.keymusic.com/Documents/Zomerstuntweken.pdf

Animal baars

Ben er pas weer een keertje geweest. Niet voor drums, da's nog steeds hopeloos en er zit een veel betere zaak 'om de hoek', maar voor studiomonitortjes. De keuze is best uitgebreid en toen ik zei dat ze bij Thomann voor een fors lagere prijs aangekondigd stonden, wat even googlen genoeg om me de monitoren voor dezelfde prijs mee te geven.

Voor Musicstore.de zou hetzelfde gelden. Scheelt mij toch weer €42 in de aanschaf tenopzichte van de winkelprijs.

En voor de Focusrite Scarlett (Keymusic / Thomann) die als volgende op de lijst van aankopen staat, scheelt het bijna €100. Ben heel benieuwd hoelang ze die regel vol gaan houden.

Ff googlen voordat je aan gaat schaffen loont dus best, en de retouren naar keymusic zijn voor mij 10x makkelijker dan naar Thomann. Dat voordeel moet ik ze dan wel weer geven ;)

Anserini

Vrijdag in Eindhoven geweest, met een mooie zomerstunt korting wat opgehaald, maar de drumafdeling daar stelt niet veel voor inderdaad...  :/

Otje

 Ik ben een aantal keer in Rotterdam bij Feedback geweest en onlangs nog een paar keer 'Keymusic'. De eerlijkheid gebied mij te zeggen; "ik vind 't absoluut geen vooruitgang". Integendeel. Het assortiment is minder als voorheen, Ik vond de verkopers, ook al waren het dezelfde als 'toen' veel minder vriendelijk. Ze waren afstandelijk en kortaf en de winkelinrichting lang niet zo gezellig als voorheen.
Toch maar een paar drumstokken meegenomen. Anders was ik helemaal voor 'Jan met de korte achternaam naar 'Rotjeknor' geweest.

Omhoog