Aandestok.nl

Gestart door FoREVer, jan 31, 2013, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Ik kwam deze via marktplaats tegen en ik heb geen idee of het een beetje een goede store is,
deze levert tevens Ramm drums (niet dat ik het ken), het lijkt op Bol.com voor drummers  8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Die hele site staat wel barstens vol met fouten zeg.. Verder niet echt bijzonder. Toen je Bol.com zei kreeg ik fors grotere verwachtingen van de site.

FoREVer

met dat bol.com voor drummers doelde ik vooral op de levering hahahaha qua artikelen is het helemaal niks aan aantal :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Headshrinker

Voor wat 't waard is: ik heb er wel 'ns stokken gekocht (Balbex/Fantastick). Ging toen vlotjes en correct.

JayDie


Die hele site staat wel barstens vol met fouten zeg.. Verder niet echt bijzonder. Toen je Bol.com zei kreeg ik fors grotere verwachtingen van de site.

Jep, wat 404's her-en-der. En het aanbod is er ook niet reuze uitgebreid...

ddrsonor

Heb er naar aanleiding van het bericht hier ook iets besteld, balbex rods voor 9,95- Binnen 1 dag in huis. Mooi!

imme

toen ik bestelde vergaten ze de helft op te sturen...

Omhoog