Mapex Deep Forest Walnut 14x6.5 + CVL Mahogany Woodhoops

Gestart door Rick, nov 21, 2012, 19:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

nov 21, 2012, 19:06 Last Edit: nov 21, 2012, 19:17 by Rick
Aangeboden, wegens een overschot aan snares en een hele mooie nieuwe snare die eraan zit te komen, deze waanzinnig mooie Mapex snare.

Destijds was dit de duurste snare uit de Black Panther serie. De afwerking van deze snare is daarom ook subliem. Ja en de finish... laten we het daar maar niet over hebben. Alleen daarom is deze snare het eigenlijk al dubbel en dwars waard.

De ketel is volledig Walnoot. Hoeveel laags en de dikte weet ik niet meer precies. Ik dacht 5.1mm, maar het zou ook nog wel eens meer kunnen zijn.

De Woodhoops zijn van CVL Custom Drums, Italy. Waanzinnige kwaliteit. De slagzijde hoop heeft wel wat speelslijtage, maar dat is echt minimaal. Pracht spul, kleurt ook erg goed bij de snare!

Momenteel zit er een vrij nieuwe Renaissance Emperor op, dus geen CS zoals op de foto.

Laaggestemd met de snarenmat lekker rommelig geeft deze snare een moddervette warme klap. Heerlijk voor Rock ballads of pop/rock/gospel muziek. Omhoog gestemt wordt de snare feller (uiteraard) maar blijft hij zijn buikige en warme karakter houden. Qua klank is dit een van de warmste en donkerste snares die ik ooit in mijn handen heb gehad.

De originele Black Chrome Die-cast hoops krijg je er uiteraard gratis bij.

Oh, en de foto's natuurlijk!








Als vraagprijs zat ik te denken aan een euro of 450,-. Dit is een hoop geld, maar hij is het wel dubbel en dwars waard. Voor mij is dit ook net onder de 60% van wat ik ervoor betaald heb. En dan zitten er nu ook nog eens goede vellen en een goede snarenmat onder!

Stuur me een mailtje of berichtje bij interesse!

Rick


http://link.marktplaats.nl/618850543

Rick

Pricedrop naar 400!

Rick

Verkocht!

Omhoog