beste drumgasten

Gestart door braml, apr 21, 2014, 17:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

braml

Beste drummgasten, ik heb al 3 dagen kiespijn, ik drink al 3 dagen pils waardoor ik me wat beter voel maar ik heb me ook gerealiceerd dat ik heel graag wil drummen, ik ben 25 en ik weet niet zo goed wat ik met mijn leven moet.
Ik heb vroeger wat gitaar gespeeld maar drummen zit in mn bloed, rammen op die trommels, vergeef mijn onervarenheid op drum gebied.
Heeft 1 van jullie een drumstel die in de weg staat waar ik op kan leren drummen?
Zoals je begrijpt hebt ik geen geld voor een drumstel wantik ben aan het sparen voor het trekken van mijn verstands kiezen.
Ik hoop dat ik een reactie krijg van jullie gasten.

richardcs65

Misschien de kosten van de "drie dagen pils" opzij kunnen zetten voor de tandarts?
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

kasper169

Sneu voor je, helaas heb ik geen drumstel staan. Maar wat hierboven staat ben ik het mee eens.

Hoefnix

Ik zou eerst de tandarts regelen, als je dan nog steeds wil drummen kunnen we je een advies geven over drummen. Gratis drumstellen ben ik hier nog niet tegengekomen ;)

drummermaarheeze

Leuk geprobeerd, maar hobbies kosten nu eenmaal geld.

richardcs65

And by the way: drumstellen staan altijd in de weg.  8)7 Niet echt een criterium om hem maar weg te geven.

Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Omhoog