Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Joris


Thanks!
de beater is een Vater wool beater, heerlijke warme sound en feel in vergelijking met de normale beaters.


Vintage bomber beater?

http://www.vater.com/#!/product/281

leeqnl


Ok het laatste nieuws..de vraag ligt inmiddels bij Tama in Japan..men geeft daar aan het nu ook even niet meer te weten maar ook zij zeggen dus dat dit mogelijk een 'musikmesse' model is..maar men duikt er nog in.

Leuk dat ze de achtergrond van zo'n speciale kit willen uitzoeken.

FoREVer

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dockland


Ok het laatste nieuws..de vraag ligt inmiddels bij Tama in Japan..men geeft daar aan het nu ook even niet meer te weten maar ook zij zeggen dus dat dit mogelijk een 'musikmesse' model is..maar men duikt er nog in.


Hoi Robert-Jan.....leuk dat het nu uitgezocht wordt. Alvast bedankt voor de moeite.....ik ben erg benieuwd :)
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

Jip


Nieuw snaredrum vel is lekker misbruikt dus dacht ik voordat deze er helemaal niet meer uitziet, laat ik er maar snel een plaatje van schieten.


Specificatielijst:

Sonor force 1001
20" Kick
12" Tom
14" floortom
Sonor Special edition 14x7 Birch snaredrum

Dream cymbals Bliss
14" hihat
18" Ride (gebruikt als crash)
20" Crash Ride
16" China (lion)

vellen zijn allemaal op de snare na van Remo op de snare ligt een Aquarian Jack DeJohnette signature vel (te gek)


Hoe bevallen je de Dream schijven? Ik zoek nog een mooie jazz ride en de Dream Bliss trekt wel mijn aandacht  :)

FoREVer


Hoe bevallen je de Dream schijven? Ik zoek nog een mooie jazz ride en de Dream Bliss trekt wel mijn aandacht  :)


zoals de naam al zegt, Dream. ze zijn geweldig (raad je dezelfde ride zeker aan!)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dockland

Weer een 'Tama projectje' afgerond :) Nu een mooie Tama Artstar II in Piano white n de maten:
10x10
12x11
14x13
16x16
22x18
14x6,5 snare



"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

Technobeat


Toffe Tama set Dockland *D .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MatiZ

Mooie Tama ja, lekker vintage die powertoms :) veel plezier met spelen!
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Fibesman

Mooi die tama Artstar!

Rick

Ooooh die Sonor.... Blijft erg mooi! Ik blijf een zwak hebben voor Sonor kits....


Ik had mijn kitje afgelopen weekend in de studio, was even een fotomomentje waard. Bij deze dus:







Ik had bij me:
Brady Jarrah Ply in Banksia Satin finish:
22x18
12x8
14x12
14x5 Brady Jarrah Ply Wandoo Burl Snare

Bekkens (VLNR):
Meinl Byzance Extra Dry 14" Medium Hihats
Meinl Byzance Jazz 18" Medium Thin Crash
Meinl Byzance Dark 8" Splash
Meinl Byzance Vintage 22" Sand Ride
Meinl Byzance Jazz 20" Thin Ride
Diril Raw Bell Series 6" Bell
Wuhan 14" China waar ik 4 rivets doorheen heb geslagen
Meinl Byzance Dark 10" Splash
Meinl Byzance Dark 18" China

drum1964

Het Sonor pedaaltje heb je al Rick, nu de rest nog ! :+

Echt wel een mooie trommel hoor die Brady. :Y
De bekkens trouwens ook.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

MatiZ

Mooie kit Rick! En een superpedaal die Giant Step... Zit er nog steeds aan te denken er zo een aan te schaffen...
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Technobeat

Ooooh die Sonor.... Blijft erg mooi! Ik blijf een zwak hebben voor Sonor kits....


Ik had mijn kitje afgelopen weekend in de studio, was even een fotomomentje waard. Bij deze dus
Jammy....... 8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Pracht kit, mooie foto's Rick.

FoREVer

Heb het gevoel dat ik aan het vol spammen ben met mijn kit maar toch nog 1 keer met de nieuwe snaredrum omdat ik hem zo te gek vind!



oh en Rick, Prachtige kit man!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Mad Devil

Bedankt voor het delen,....hij is prachtig.
Beauty van een kit.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Animal baars

Potverdikke wat een set, Rick. Welke studio is dat?

Technobeat


De tandjes , super *D Rick .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

mooi die Brady, en geen tekort aan mic's, denk ik zo..
da's nog eens een vintage strainer, op die snare.. Forever
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Dries

Die Brady blijft fantastisch om te zien.
Hoewel ik zeer tevreden ben met mijn huidige set, overweeg ik bij het zien van zo'n kit toch soms stiekem om wat anders te kopen.
Wellicht wat dunnere ketels, géén die-cast hoops op de toms etc...
Zou graag eens naar Lignum luisteren.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Karim Bizid

Ik zag toevallig dat Rimshot een Lignum heeft staan
|| Sonor || Vic Firth || Remo ||

baszuidwijk

Mijn e-kit is tijdelijk verhuisd naar de studio en daarom heb ik mijn a-kit in mijn kantoor opgezet. Erop spelen kan niet - zou wat lichte irritatie kunnen veroorzaken in de kantoren om mij heen :+  Ik heb in ieder geval iets om naar te kijken en dan voelt mijn kantoor ook niet zo leeg.

Een paar aanpassingen ten aanzien van de vorige keer dat ik de kit poste:

  • Sabian Jack DeJohnette signature ride van Hans overgenomen (vervangt de Paiste PST5 ride)
  • Paiste PST3 hats vervangen door Sabian B8 hats
  • Gibraltar mic hole protector geplaatst
  • Remo fiberskyn3 op de snare











MatiZ

Leuk setje Bas! Om hierop te spelen vraagt ook wat creativiteit en muzikaliteit.. alleen maar goed.
Hoe speelt die fyberskin? wat voor geluid geeft dat nou op een snare?
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

baszuidwijk

#1224
apr 13, 2015, 21:14 Last Edit: apr 14, 2015, 08:05 by baszuidwijk
Leuk setje Bas! Om hierop te spelen vraagt ook wat creativiteit en muzikaliteit.. alleen maar goed.
Hoe speelt die fyberskin? wat voor geluid geeft dat nou op een snare?
Het is een fijn vel. Geeft lekkere sustain op mijn oude Maxwin. Niet te veel, maar gewoon lekker. Zeker bij rimshots :Y Verder heeft het vel een prettige structuur voor brushes. Kortom, ik ben er erg tevreden over.

Omhoog