Alternatief voor DW SM 992 tomhouder ?

Gestart door 5150, okt 28, 2011, 13:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

5150

Ik heb mn toms altijd links van mn bass aan een bekkenstand en wil dit nu graag weer maar heb twee losse tomhouders van DW. Nu kan dat wel maar is niet optimaal omdat ik ze dan boven elkaar moet plaatsen. DW heeft wel een mooie oplossing...maar beetje duur (DW he... :+) Weet iemand een alternatief hiervoor ? (die L-rods moeten wel passen natuurlijk...)

Deze bedoel ik: http://www.thomann.de/nl/dw_cp992.htm
***...in-between-drums...***

ArcticLight

Je kunt ook overwegen die twee aparte tomhouders met zo'n 3-klem van Pearl aan je stand te hangen (zo een).

Nijlpaard

#2
okt 28, 2011, 17:21 Last Edit: okt 28, 2011, 17:22 by Nijlpaard
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

maar die is duurder dan die van DW :+

Robert-Jan

En heeft hoekige rods ..niet rond..plus daar komt dan nog een klem bij.
Denk dat er zeker qua maat niet veel anders is dan de originele DW..zeker niet op deze nette manier.. ( dus zonder dat er nog een klem aan te pas moet komen)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard


maar die is duurder dan die van DW :+

Verrek, je hebt gelijk  :F   -O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jochem

Ik denk dat je het beste die dw kunt kopen!

Technobeat


Ik denk dat je het beste die dw kunt kopen!


Is even een uitgave maar dan heb je wel een DW .... tomholder .  :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dries

Gewoon zo'n AX-38 klemmetje kopen, ben je klaar.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

5150

Thnx mannen...heb toch maar zo'n DW houder gekocht... *O*

(die ax werkt niet...heb zoiets al maar daar moeten dan weer 2 armpjes in met L-rods...kchiiiiing !)
***...in-between-drums...***

Omhoog