Welk hardwarepakket?

Gestart door dickbosman, mrt 20, 2014, 10:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

dickbosman

Dus, alles wordt vernieuwd. Gretsch Renown met een setje AAX Studio cymbals. Nog ongeveer 400 te besteden aan hardware. Welk pakket kan ik het beste aanschaffen voor dat geld? Kan moeilijk met mijn oren bepalen welke boomstand of hi-hatstand het beste klinkt.  -O-

Animal baars

Tama roadpro, kost niet te veel, gaat de rest van je leven mee. Weegt wel wat, maar dan heb je ook wat.

paQ

Same voor 800/900 serie yamaha

dickbosman

Ik lees her en der dat Mapex hardware ook kwalitatief goed is? Black plated ziet er erg gaaf uit.

http://www.thomann.de/nl/mapex_hp8005eb_armory_hardware_pack.htm?gclid=CK2aqpz1oL0CFazHtAod1kIAog

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

Persoonlijk zou ik zwart of gouden hardware afraden. Het beschadigd nogal snel en meestal behandel je hardware een stuk grover dan ketels en bekkens. En als je zwarte hardware na een jaar een stuk minder zwart is van de beschadigingen, ben je een stuk minder blij met je zwarte spullen.

ddrsonor

Gibraltar 9xxx serie..... onverwoestbaar en memory locks waarbij de drumsleutel gewoon in je tas kan blijven....

musiqman

Je kan zelfs voor de Yamaha 7000 serie gaan. Denk je om je rug en heb je zelfs na 20 jaar nog geen speling. En anders de 8000. De 9000 is eigenlijk een beetje overdreven solide haha

Omhoog