duallist D4 pro contra

Gestart door Facade of realty, okt 11, 2013, 22:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Facade of realty

Beste

ik speel in een symphonic metal band
een half jaar geleden ben ik onvergereden
Hier door kan ik met mijn linker voet niet echt meer de snelheid hallen die moet (gewoon basis beat is al lastig).
hierdoor ben ik opzoek gegaan naar een pedaal die mss mijn Linker voet kan ondersteun maar dat ik toch terug snelheid kan halen met mijn rechter voet hierdoor kwam ik op de Duallist D4 uit.

zijn er mensen die deze gebruiken of zijn er mensen met ander oplossingen :-p

:+  8)7

Otje

Voor dubbel 'base'? Snap ik dat goed..?

Facade of realty


Voor dubbel 'base'? Snap ik dat goed..?


Yes voord dubbel base

Technobeat


ik denk dat dat je met goede fysiotherapie een beter resultaat krijgt dan met een ander pedaal . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Het is idd zo dat de bediening van een pedaal niet van het pedaal zelf afhangt.  Probeert eerst , ongeacht welk pedaal dan ook, de controle, kracht en snelheid in je voet te ontwikkelen. Fysio is daar een uitstekend middel voor.  ..En veel drummen  natuurlijk  :D

Joris

Dan zou ik eerder voor een Sonor giant step gaan, dan speel je zelf tenminste ook nog alle slagen, ipv een of ander mechanisme die dat voor je doet.


Otje

#6
okt 12, 2013, 16:13 Last Edit: okt 13, 2013, 10:45 by Otje
Ja ,maar met dit pedaal gebruik je ook de hak van de schoen. Dat is zo 'anders' drummen. Niet zo evident om dat maar effe aan te leren. Echt.., daar vergissen een hoop drummers zich in.

http://www.theduallist.com/

Joris

Daar vergis ik mij zeker niet in, maar ik zou liever zelf alle slagen willen spelen dan dat een of ander mechanisme dat voor mij doet. En oefenen moet je toch wel, de makkelijkste weg is niet altijd de beste.

Facade of realty

tnx alle maar inderdaad ik denk dat die pedaal met hiel inderdaad lastig gaat worden ;-) maarja lastig gaat natuurlijk ook  :6

Polle

Succes alleszins!Ik zit zelf met een pols die is vastgezet na een ongeval.Toch ben ik blij dat ik nog kan spelen,al is't maar simpel rechtoe rechtaan!
JOE PILAR,let's rock your party!!

Technobeat

http://www.theduallist.com/



Dat is een gaaf pedaal Otje , kost $499,= en dat is omgerekend in euro`s : 364,= .
Lijkt mij een nette prijs voor een twinpedaal , alleen is hij ( nog ) niet in Nederland te koop .
Misschien ziet een muziekwinkel in Nederland er wel iets in en laat er een stel op voorraad komen , dan ga ik hem zeker uittesten en bij goed bevallen kopen . 8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

De dualist is al weer een paar jaartjes oud en er zijn zeker winkels in NL die hem hadden.
Piet klaassen drumservice even bellen, die heeft m zeker te weten gehad, misschien heeft hij er nog een op voorraad
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog