Elektronica bij je set

Gestart door Cookie, okt 02, 2011, 21:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

#26
okt 14, 2011, 19:28 Last Edit: okt 14, 2011, 19:29 by musiqman
Ik denk dat vele een dhr. Janssen actie in gedachte hadden


Jochem

Ik snap hem niet..

Robert-Jan

Never mind.. Terug naar electronica..   :Y

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem

ah nu herken ik hem!

mr. Drums

Naast m'n akoestische set heb ik een Roland TD-6 met 2 pads, 1 elec. snare (PD-120) en een kick. TD-6 is niet optimaal.
Ik zit in een bandje en we spelen 'laptop-pop', dus samples zijn wel nodig!

TheLion

Heel veel drummers hebben een roland spd-s.Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor zoiets gebruikt kan worden.Kan iemand me vertellen waarvoor je zo iets gebruikt?

FoREVer


Heel veel drummers hebben een roland spd-s.Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor zoiets gebruikt kan worden.Kan iemand me vertellen waarvoor je zo iets gebruikt?


Heel veel dingen, Heb er zelf geen omdat mijn portomonee dat niet toelaat, maar om te beginnen kan e de sound die je zoekt misschien net vinden op die spd-s pad :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Geischa

Op de nieuwe SDP-SX kan je 2Gb aan eigen geluiden inladen....
Dan wordt het weer wel interessant! Maar blijft inderdaad prijzig...

TheLion

Je kan er dus geluiden,effecten mee afspelen om te gebruiken tijdens het drummen.Dan kan je toch evengoed een laptop gebruiken?Iemand ervaring hiermee en kan zeggen waar hij het voor gebruikt?

stick tight

heb je tijdens het spelen weleens op een laptop geslagen met een drumstok?
En heb je weleens op een spd-s pad geslagen met een drumstok?

Dan weet je het antwoord wel.

paQ

Samples, loopjes starten, effecten, enz

musiqman

Ingebouwde metronoom aan en  uit slaan ipv met je vingers op een metronoomknopje.

Geischa

Rest my case ;)

Omhoog