Basdrumhoops zwart verven?

Gestart door Jake, dec 12, 2011, 11:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jake

Ik heb basdrumhoops met een inlay, maar het feit dat die blank hout zijn en niet zwart stoort me mateloos om de een of andere reden. Nu vroeg ik me af wat de beste manier is om de hoops egaal zwart te krijgen? Via een spuitbus? Met een rollertje? Nog iets anders? Heeft er iemand ervaring mee?

Fibesman

Rollertje werkt prima voor vintage drums.

dutchdrummer

Spuitbus zal ook prima werken, mits niet te dik opgespoten.
Beter 2 of 3 dunne laagjes dan 1 dikke laag.

Technobeat


Spuitbus zal ook prima werken, mits niet te dik opgespoten.
Beter 2 of 3 dunne laagjes dan 1 dikke laag.


Idd , dat heb ik Nathan ook geadviseerd in een ander topic .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

joachim

Als er een beschermend lakje op de maple hoop zit moet je die dan verwijderen vooralleer je de hoop een nieuw kleurtje geeft of maakt dat niet uit of deze er op zit. Zo ja hoe moet ik deze dan best verwijderen?

FoREVer


Als er een beschermend lakje op de maple hoop zit moet je die dan verwijderen vooralleer je de hoop een nieuw kleurtje geeft of maakt dat niet uit of deze er op zit. Zo ja hoe moet ik deze dan best verwijderen?


Het is zeker verstandig opm het te verwijderen. De verf zal minder goed hechten als deze er nog op zit. ik zag dat er ook een wrap op heeft gezeten/nog steeds zit. simpelweg even opschuren en verfen
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog