Basdrum gat

Gestart door Jochem, okt 29, 2011, 08:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

Mmmm ik heb ze ook aan de buitenkant, heb me er nooit aan gestoord. Vanaf nu dus waarschijnlijk  :P

Cookie


Gewoon zelf doen met een heel scherp mesje is volgens mij nog het makkelijkst. Kun je in alle afmetingen die je maar wilt iets maken...

[spoiler]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=scherpe+mesjes&gs_sm=e&gs_upl=959l6503l0l6820l18l9l3l3l4l0l181l1001l5.4l15l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1024&bih=599&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=stanley+mes&pbx=1&oq=stanley+mes&aq=f&aqi=g-s1g3g-S3&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=9987l14786l0l15168l12l11l0l0l0l0l164l1164l5.6l11l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7b049ba6c5747b46&biw=1024&bih=599[/spoiler]

Same here.
Maar dat komt ook omdat ik in het verleden het gat precies in een opening van ons logo wilde laten vallen.
Bij mijn huidige band is dat niet meer aan de orde maar ik snij het gat nog steeds zelf (zonder ringen en dergelijke).
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Technobeat

dus vertel , wie was het??  :)


De vorige - vorige eigenaar ?  :?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

82keiko

Hmm ik weet wel een manier maar helaas heeft deze me een gat in het slagvel opgeleverd -O-.

Nlz


Hmm ik weet wel een manier maar helaas heeft deze me een gat in het slagvel opgeleverd -O-.


Wat heb je gebruikt dan? Deze?

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

82keiko

Hmmm even denken ....  *) neen, toch niet  :w

Jochem

Ik heb het uiteindelijk met een blik gedaan, kan ik altijd nog veranderen aangezien het een niet zo groot gat is. Wel een tip als je dit ook wilt doen, haal het blik meteen terug ik hield hem er iets te lang in (5seconden) waardoor hij alweer een heel stuk afgekoeld was =/

paQ

Ik zie je al zitten op het podium met een blik doperwten aan je basvel hahahaha :D

animal


Ik zie je al zitten op het podium met een blik doperwten aan je basvel hahahaha :D


mmm.... een nieuwe percussie mogelijkheid doet z'n intreden, als je de rauwe erwten in het blik laat zitten, heb je een shaker.

Technobeat


Ik heb het uiteindelijk met een blik gedaan, kan ik altijd nog veranderen aangezien het een niet zo groot gat is. Wel een tip als je dit ook wilt doen, haal het blik meteen terug ik hield hem er iets te lang in (5seconden) waardoor hij alweer een heel stuk afgekoeld was =/


Hoofdzaak is dat er nu netjes een gat in is gekomen , en zonder scheuren .... ook niet geheel onbelangrijk .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

FeltMi


Als er een onvoorzichtige geluidsman een microfoon er doorheen beukt heb je zo meteen een uitgescheurd vel. ...

En dat nou de de enige zouden zijn... Mensen die wel even de "trommels enzo" helpen opruimen en dan een basdrum incl. twee toms met één hand aan de rim van het slagvel  :Y en de andere hand aan het basdrumgat optillen  :F, DIE zijn pas erg!  8)7
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Jeroenov

Haha, dat is wel echt erg 8)7 Nieuw bassvel laten dokken?:P

FeltMi

't Was gelukkig niet mijn eigen drumstel en al erg gaar bovendien,  maar de persoon in kwestie had na mijn ongezouten opmerking hierover toch wel door dat het niet zijn slimste actie was. Ik kan me ook niet herinneren dat ie nadien nog ooit "geholpen" heeft... :+
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Technobeat

#38
nov 10, 2011, 21:09 Last Edit: nov 10, 2011, 21:11 by Technobeat

't Was gelukkig niet mijn eigen drumstel en al erg gaar bovendien,  maar de persoon in kwestie had na mijn ongezouten opmerking hierover toch wel door dat het niet zijn slimste actie was. Ik kan me ook niet herinneren dat ie nadien nog ooit "geholpen" heeft... :+


Als de persoon in kwestie van te voren even aan jou had gevraagt hoe hij het het beste kon aanpakken , was er niets aan de hand geweest .
De bedoeling was goed , de uitvoering helaas minder ....... 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

FeltMi

Precies, maar it was meer een gevalletje van "ik heb er geen verstand van, dus ik doe maar wat". En dat vind ik niet zo handig.
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

LaGrandeThaFoxy


Ik zie je al zitten op het podium met een blik doperwten aan je basvel hahahaha :D


Wellicht een goedkoop alternatief voor de Kickport...

NathanR

Zo iemand heeft in dit topic flink met de -1 Karma gespeeld :p
:)


Omhoog