3d printed 13/12 inch snare

Gestart door roediman, mei 24, 2015, 00:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

Amerikaans patent overigens

Hoefnix

(en verlopen ;) )

Technobeat

Bison Volcano

http://www.bisondrums.com/bison_product_rock_volcano_snare.html
Mooie snare , maar een iets minder mooie prijs : 1900,= euro is best veel geld -O- .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

roediman

#28
mei 29, 2015, 18:18 Last Edit: mei 29, 2015, 18:44 by roediman
Vandaag even op de snare gespeeld, valt me zeker niet tegen,





kit is een zelfbouw met keller rockmaple shells (2001)  Heb in 2005 nog een dw gekocht maar in 2006 weer verkocht omdat mijn eigen kit minstens net zo goed klonk :-)

Technobeat

#29
mei 29, 2015, 21:51 Last Edit: mei 29, 2015, 21:53 by Technobeat
Nice :) .



Nu wel erg nieuwsgierig , is een soundsample van de snare mogelijk ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

roediman

Na het laatste best goed gelukt snaredrum experiment tijd voor wat nieuws. een drievellige snaredrum met een boven onder en midden vel.
Waarom? Omdat ik altijd graag speel met een erg losse snare mat omdat ik het geluid van de snares nooit echt mooi heb gevonden. Nu dan maar de snares in een afgesloten sub trommel ..Erg benieuwd maar het zou zomaar helemaal niks kunnen zijn...

paQ

hoe leuk is het om een 3D printer te hebben he? ;)
Lekker pielen, tekenen en "even maken"

roediman

#32
jun 03, 2015, 19:21 Last Edit: jun 03, 2015, 19:38 by roediman
:-) vooral zorgen voor een grote vuilnisbak.. Het  even maken is meestal ook nog een dingetje, snare drum in elkaar assembleren van gekochte onderdelen is een stuk minder werk..

Black Page


Technobeat

filmpjes graag \


nog een conical snare drum:

http://www.drummagazine.com/gear/post/castle-drums-offer-sharp-snare-sounds/
Een filmpje vanaf de Chicago drumshow , wanneer krijgen we hier in Nederland de Rai Drumshow , met 11 hallen vol drums en aanverwante artikelen ? :')  8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Thijs

Na het laatste best goed gelukt snaredrum experiment tijd voor wat nieuws. een drievellige snaredrum met een boven onder en midden vel.
Waarom? Omdat ik altijd graag speel met een erg losse snare mat omdat ik het geluid van de snares nooit echt mooi heb gevonden. Nu dan maar de snares in een afgesloten sub trommel ..Erg benieuwd maar het zou zomaar helemaal niks kunnen zijn...
Dus 3 vellen recht boven elkaar? Of in een soort driehoekje?
Heb je hier een tekening van?

koko

Roediman,

Ik lees net van je project! Super idee. Hoop wel dat het materiaal voldoende "muziek" in zich heeft. Ben erg nieuwsgierig naar je ervaringen tijdens een repetitie met je band.

Omhoog