NFUZD

Gestart door Robert-Jan, jan 22, 2015, 17:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Met RJ en Animal eens , voor je een definitief oordeel kunt vellen moet je gewoon eerst zelf achter zo`n set gezeten hebben en luisteren via een goede koptelefoon , met een monitor klinkt elke E-kit ( en ja ..... ook een 2Box ) minder goed .
Op het filmpje hoorde ik wel een paar redelijk goede snare`s , maar hoe die zich gaan gedragen op full speed is ook weer afwachten .
Vaak worden dit soort problemen met een V2 update weer opgelost :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hoefnix

@techno: dat geldt altijd ook voor akoestisch spul.

Toch wacht ik v3 of v4 wel af. Het is vaak zo dat v1 gebruikers alle problemen hebben/mogen oplossen. En daarbij het filmpje haalt het eerste enthousiasme wel weg ;)

Robert-Jan

Ja, ik denk dat ze niet blij zijn met dat ene filmpje..machingunning is nu all over the place zullen we maar zeggen ;)
Maar goed, ik weet nog dat de td 20 uitkwam en ze dus letterlijk een module hadden met 1 preset, de rest moest nog gemaakt worden.
Of de 2box waar men tijden heeft moeten wachten op de software editor en waar het nu te danken is aan gebruikers van 2box dat er software is om op een relatief eenvoudige manier die vst's in je module te krijgen.
Kat pro met zn prototype vorig jaar wat echt nog in 2014 zou uitkomen..ahum..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

#53
jan 25, 2015, 22:44 Last Edit: jan 26, 2015, 10:59 by musiqman
Double post my bad haha

animal

Die kende we al  :+

musiqman

Hadden jullie deze al gehoord/gezien?



(zitten er ook acoustische cymbals met een pickup in de set, moet je wel een gaatje voor prikken zie ik)

Robert-Jan

Dat zijn nieuwe pickups voor de gen 16 (dus los van nufzd)
Het heeft verder niet zoveel zin om de namm filmpjes op klank te beoordelen want het bleken allemaal prototypes te zijn waar nog heel veel aan moest gebeuren..ze zijn er nog niet klaar mee vandaar dat ze ook niet op de messe te zien waren.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Klopt.

Ben benieuwd wat er uit die verbeteringen voort komt.

animal

Dat ie opeens z'n snare akoestisch bespeeld zegt mij (voorlopig) genoeg.

Robert-Jan

#59
apr 21, 2015, 22:06 Last Edit: apr 21, 2015, 22:09 by Robert-Jan
Hij speelt daarna ook helemaal akoestisch, raakt geen tompad meer aan ook..hmm
Niet alle dineetjes zullen gezellig geweest zijn denk ik..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

1699 dollar...........hmmmmm
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal

#62
jun 20, 2015, 23:03 Last Edit: jun 20, 2015, 23:08 by animal
Jammer ook dat de Euro zo gedevalueerd is t.o.v. de Dollar.

Maar goed, de prijs daalt al http://www.musiciansfriend.com/drums-percussion/nfuzd-audio-nspire-full-rock-pack *O*

Maar nog niet naar Nederland ............

Robert-Jan

Als het uit de fabriek komt rollen dan zullen de baxen en thomanen ook niet lang achterblijven denk ik zo..maar eerst maar eens uit die fabriek ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

NathanR

Zijn jullie enthousiast over de sounds die jullie in het filmpje horen?

Het doet me eigenlijk een beetje denken aan de sounds die in mijn Alesis DM 6 zitten... en niet zo snel aan bijv. een TD-20 waar ik nog wel eens gebruik van heb gemaakt! Maar dat kan natuurlijk vertekent zijn in zo'n filmpje.

Robert-Jan

#65
jun 21, 2015, 10:37 Last Edit: jun 21, 2015, 11:31 by Robert-Jan
Je hoort één set in het filmpje en ik vind het ook niet zo bijzonder.
Als het goed is zou je meer moeten kunnen doen met sounds..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drfill

module klinkt als een 'gewone' yamaha DTX..    ik zou dan BFD zelf gaan triggeren, denk..
'shipped with specially tailored BFD ?'  vraag me wel af hoe die 'afgeknepen' is..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

paQ

Ik kan het haast niet geloven.... "ik neem er wel eens een pad af tijdens een optreden, omdat sommige liedjes wel of geen elektrische drums nodig hebben, dus eigenlij kis het heel erg gemakkelijk om het zo te doen"  8)7 8)7 8)7

Idd.... een losse trigger zit ook zo enorm in de weg.... :')

djska

Ik kan het haast niet geloven.... "ik neem er wel eens een pad af tijdens een optreden, omdat sommige liedjes wel of geen elektrische drums nodig hebben, dus eigenlij kis het heel erg gemakkelijk om het zo te doen"  8)7 8)7 8)7

Idd.... een losse trigger zit ook zo enorm in de weg.... :')
Inderdaad: die opmerking impliceert gewoon dat het voor Russ nog steeds niet klinkt en voelt als akoestische drums.

Robert-Jan

Wat ook niet raar is als je op rubberpads speelt en audio files hebt die klinken als een opname uit een studio via monitors/headphones..en niet het geluid van achter je set als je aan het opnemen bent..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Het gaat me er meer om dat er wordt gedaan alsof er weer een oplossing wordt aangedragen voor een probleem wat er niet is.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drum1964

De geluiden worden precies toch al wat beter.


https://www.youtube.com/watch?v=fNfXdBGfygQ
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Otje

Het 'klinkt' goed, de module ziet er gelikt uit en de software niet te ingewikkeld.
Maarrr..., is de hardware onderling uitwisselbaar met andere merken, of zijn de pads en bekkens  toepasbaar en werken ze alleen op de  NFUZD module? De bekkens vind ik er wel  goedkoop uitzien hòor, ze lijken me ook niet erg solide.
Afijn, t'ís nog maar pas op de markt en nog steeds in ontwikkeling, het ziet er veel belovend uit.
Voor zover ik kan nagaan, nog niet in de 'lage landen' in de winkel. Wel elders en via het WWW.
http://www.sweetwater.com/store/detail/RockPack

Nijlpaard

En toch vind ik het nog een hoop geld voor wat je krijgt. 
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Omhoog