S-hoops 14 inch 6 lug

Gestart door Hoefnix, okt 09, 2012, 17:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

Je weet maar nooit.... :+

Voor een heel oud Sonor snare-tje zoek ik nog s-hoops 14 inch 6 lugs.
Heb je die toevallig nog liggen en wil je ze wel kwijt, stuur me dan even een PBt.

Stokmans

Als ik kijk bij bijv. STdrums zie ik dat de 14" S-Hoop minimaal 8 lugs heeft. Weet je het zeker, 6?

Hoefnix

Ja, dat weet ik zeker.

12 lugs offset gemonteerd (6 boven en 6 onder).
http://www.drumfactorydirect.com/index.php?main_page=product_info&products_id=5799

Stokmans

Dat had ik niet verwacht. Die S-hoops zijn vrij moeilijk te krijgen, dus ik zou als ik jou was alvast een lijntje uitgooien bij (mogelijke) delaers van de S-hoop.

Robert-Jan

Gezien de prijs waar zij het voor aanbieden zou ik even nagaan wat t kost om te versturen.
Je weet t niet nooit natuurlijk maar ik denk dat het vrij lastig wordt om een 6 lug te vinden.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

Het versturen kost tussen de $50 en $75 afhankelijk van de verzendwijze.
STdrums kan ze niet bestellen weet ik sinds een paar minuten.

Robert-Jan

Hmm ja das best prijzig. :/
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Stokmans

Pff, in NL kosten de hoops al meer dan het dubbele vergeleken met, bijvoorbeeld, Duitsland.

Volgens mij is dit de importeur: www.r3music.nl Je kan de lijst met dealers afgaan om te kijken of iemand die hoop kan/wil leveren. Als dat niet werkt kan je r3music misschien een mail sturen met deze vraag.

Hoefnix

Tja, geduld hebben denk ik. Er komt vanzelf een keer iets voorbij.
De wrap heb ik ontgeeld en weer helemaal strak, de lugs zijn nu supermooi. Alleen de hoops daar valt het chroom vanaf. Hij is weer in elkaar gezet met de 'oude' hoops en dat ziet er raar uit. Een vintage snare helemaal spik en span met een paar vieze hoops erop.


Nlz

Als nieuwe zo prijzig zijn, maar de oude nog recht, zou je kunnen kijken wat het kost om die te laten reinigen en verchromen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog