Gretsch Renown Maple (kit met) 14x14" floor tom

Gestart door Jake, nov 17, 2013, 12:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jake

nov 17, 2013, 12:57 Last Edit: nov 17, 2013, 13:34 by Jake
Een bandlid heeft mijn Gretsch Renown floor tom laten vallen... Resultaat: verbogen onderste hoop, hout rond een lug gebarsten en onderste bearing edge niet meer volledig recht. Zwaar balen :( Nu zoek ik dus een nieuwe floor tom...

Ik ben op zoek naar:

- Een Gretsch Renown Maple 14x14" floor tom. Liefst blue sparkle, maar dat is utopisch... Eender welke kleur voldoet.

of

- Een volledige kit (Gretsch Renown Maple) mét een 14x14" floor tom. Eender welke kleur, eender welke maten.
(Gisteren heeft namelijk mijn 20" basdrum (vintage STAR) die ik gebruikte voor pop/rock ook de geest gegeven (lug gescheurd én barst in een hoop)...)

Het was me het dagje wel...

Contact via PB of eneas_van_der_straeten [at] hotmail . com

willem4130

Pff, wat shit zeg! Ik neem aan dat degene op zijn minst een behoorlijk gedeelte gaat vergoeden?
Heb je de prijs van zo'n floor tom al bij een dealer opgevraagd?
De kans dat je tweedehands een 14x14 in die kleur gaat vinden, lijkt me miniem  :/
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Jake

Ja, hij zit er zelf ook heel erg mee in. Ik heb wat dealers aangeschreven, morgen hopelijk antwoord.

En inderdaad, een waterkansje dat ik er nog één vind in blue sparkle, maar wie niet waagt... Eén in een andere kleur is ook al goed, dat herbekleden zie ik nog wel zitten. Vandaar ook drums in andere maten, komt sowieso ook wel van pas nu mijn pop/rock kit het ook begeven heeft...

Omhoog