In-ears

Gestart door Mootje, feb 22, 2016, 13:16

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dockland

Ik heb de KZ-10 AS ook onlangs gekocht....fenomenaal geluid. Ze hebben 5 drivers en dat is ongekend voor deze prijs. Hierbij een filmpje van YT, waarin daadwerkelijk bewijs dat er 5 drivers per unit ingebouwd zijn. Drivers hebben ook nog als groot voordeel dat ze minder 'druk' voor je oren geven en dat is ook niet onbelangrijk :)
https://www.youtube.com/watch?v=awf0RpgOY3s
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

animal

Ook het aansluiten via bluetooth gaat prima en probleemloos. Het 'ding' meldt zelfs via stem dat het aan/uit of connected is.
Zoals ik al eerder zei, Oortjes, 2 kabeltjes, bluetooth connector, usb oplaadkabeltje en 3 verschillende maten rubbertjes voor nog géén €50.

Ziet er goed uit, waar heb je ze gekocht??

Joris

In ears met bluetooth? Is dat wel zo'n goed plan voor op het podium?

Hammar


Hammar

In ears met bluetooth? Is dat wel zo'n goed plan voor op het podium?
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, ik zou dat nooit doen iig.

Joris

Nee ik ook niet.

kaboemba

AliExpress.

https://nl.aliexpress.com/item/KZ-AS10-Headset-5-balance-armature-driver-ear-oortelefoon-HIFI-bass-monitor-muziek-oortelefoon-algemene-ZS10/32951754245.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2cce4c4dK3vQsJ

Snelle verzending ook, kan nog wel eens tegenvallen. Maar als je ze een lief berichtje stuurt.....
Nou dat is lief maar maakt niks uit, want ......
Chinese winkels zijn o.a. zo goedkoop omdat ze zo goed als gratis kunnen verzenden, echter dit kan alleen doordat ze vliegtuigen afvullen met al die meuk die wij bestellen. Ruimte die dus anders leef blijft.
Kortom alleen de ruimte die over is wordt gevuld en dat weet je van te voren niet.
Het kan dus gebeuren dat je spullen weken op een chinees vliegveld ligt tot er ruimte over is.
Zo werkt dat dus.

kaboemba

Inderdaad op het podium bluethooth ik zou er niet aan beginnen, of een hele goede draadloze iem maar die is duur, of bedraad en dat is voor een drummer nooit een probleem, althans ik zie vrij weinig drummers over het podium lopen.

Ik zou er niet aan beginnen, i/v/m/ storing en uitval. Om dezelfde reden zijn wij ook van draadloze microfoons afgestapt, hadden prima setjes van shure en sennheiser maar ook daar gaat een batterij van leeg, om maar iets te noemen.

musiqman

prima setjes van shure en sennheiser maar ook daar gaat een batterij van leeg, om maar iets te noemen.
Extra battery pack(s) en charger en je bent voorbereid. Frequency analizer mee om te kijken welke frequenties er vrij zijn op de plek van spelen en gaan met die banaan.

Bluetooth zou ik inderdaad nooit doen, veel te gevoelig voor pro gebruik.

Hammar

Nou dat is lief maar maakt niks uit, want ......
Chinese winkels zijn o.a. zo goedkoop omdat ze zo goed als gratis kunnen verzenden, echter dit kan alleen doordat ze vliegtuigen afvullen met al die meuk die wij bestellen. Ruimte die dus anders leef blijft.
Kortom alleen de ruimte die over is wordt gevuld en dat weet je van te voren niet.
Het kan dus gebeuren dat je spullen weken op een chinees vliegveld ligt tot er ruimte over is.
Zo werkt dat dus.
Tuurlijk, zo naief ben ik ook niet. Ik heb soms akelig lang op spullen moeten wachten.
Sommige handelaren wachten ook erg lang met verzenden, bloedirritant.

Bij deze handelaar kreeg ik na mijn bestelling eigenlijk binnen een uur een bericht dat het verzonden was.

met 'Chinese meuk' begrijp ik dat je het niet op hebt met deze spullen.

Ieder zijn meuk zeg ik dan maar.

kaboemba

Neuh maar ik heb twee dochters en die bestellen nogal wat meuk.
Ik heb zelf bekkens besteld in china en dat viel helemaal niet tegen.

Hammar

Animal,

Hoe zijn je bevindingen inmiddels met de AS10 in-ears??

animal

Ja, de KS AS-10 bevallen me prima, vooral voor het afluisteren van muziek want redelijk neutraal qua sound.

Voor m'n e-drum heb ik nog een setje KS ZS-10 PRO aangekocht, die levert iets meer laag, hetgeen mij prima bevalt en zelfs nog goedkoper zijn dan de AS-10's .

Omhoog