Oscar Kraal > Opening nieuwe drumafdeling FB R'dam

Gestart door paQ, dec 03, 2011, 15:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Oscar Kraal, Feedback R'dam: dec 04, 2011
Omlaag

paQ

Morgen (zondag) vanaf 12:00 uur is feedback Rotterdam open, waar Oscar Kraal de nieuwe drumafdeling opent.


Nlz

Ik zag het in de folder, ik dacht nog "Oh ja, ff op het forum zetten" en ik doe het vervolgens niet...
Moet toch die kant op, eens kijken of Mevr. Nlz zo gek is mee te gaan. Ben wel benieuwd hoe het er uit is komen te zien.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

Als het net zo mooi is als de nieuw pianoafdeling, moet het wel wat zijn

Nlz

Kweenie. Laatste keer dat ik bij FB binnen ben geweest was vlak voor Gijs zijn shop opende  *D
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

FoREVer

okay dat word duidelijk ff mijn pa overhalen om te komen kijken  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

Denk dat ik morgen ook wel effe ga kijken

musiqman

Gezellie :)

Nlz

Dan hoop ik alleen niet dat als Kraal weer dezelfde clinic geeft als ik het afgelopen jaar al twee keer gezien heb van hem. Dat zou een gevalletje  -O- zijn.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

musiqman

Oa nieuwe tracks van Candy las ik op FB.

paQ

#9
dec 04, 2011, 14:37 Last Edit: dec 04, 2011, 14:39 by paQ
paar plaatjes van de nieuwe afdeling (en Oscar)














Afdeling is in totaal niet groter geworden. Over kleiner kun je zelfs nog discussieren. Er zijn nog amper akoestische sets overigens.
Gitaarafdeling heeft er wel door gewonnen.

Hans

En ook (nog steeds) geen ruimte om eens wat uit te proberen (geluids arm) ?

paQ

de schuifdeuren kunnen dicht

musiqman

Ja dat was weer gezellig.

FoREVer

was heel gezellig, mooie afdeling
@paq wist wel dat jij dat was wel onthouden mijn foto's hebben portetrecht :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

wie was jij dan? :P

ben niet echt lang geweest.
kletspraatje met Oscar gemaakt en weer naar huis

FoREVer


wie was jij dan? :P

ben niet echt lang geweest.
kletspraatje met Oscar gemaakt en weer naar huis


die gast met lang blond haar, die nodig naar de kapper moet en had een grijze jas aan, Binnen  :/
was met mijn ouders, ben trouwens ook maar even geweest kreeg nog bezoek  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

Ahhhh.  :)



:?

FoREVer

Tis best moeilijk jezelf te beschrijven, Heb ook geen actiefoto''s staan
Wel jammer dat feedback de foto''s niet online zet zodat we ze kunnen terugzien.
Weetniet of je nog een foto heb waarbij je de wachtende mensen allemaal heb staan kan ik mezelf daar misschien op aanvinken  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

musiqman

Was jij die met die knappe zus en vraag voor lessen aan Os?

paQ

Ik zal morgen eens kijken :)

Nlz

Ik kon me ook niet aan de indruk onttrekken dat het kleiner was geworden. Nou kan dat ook door het opdelen in twee stukken komen. Hoewel het stuk waar de kits stonden er niet verkeerd uit zag vond ik het bekken-hok wat magerder aanvoelen.
Dan ziet de nieuwe piano-afdeling er toch strakker uit.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

FoREVer


Was jij die met die knappe zus en vraag voor lessen aan Os?


nee hahaha stond er naast, zat te kijken naar snares toen ze begonnen met vragen, ging over of hij  ook les gaf. etc..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ



Weetniet of je nog een foto heb waarbij je de wachtende mensen allemaal heb staan kan ik mezelf daar misschien op aanvinken  *O*


nope....

(naja 1, maar niemand die voldoet aan jouw omschrijving :) )

FoREVer

#23
dec 05, 2011, 17:10 Last Edit: dec 05, 2011, 17:11 by AEDrumsA7x

nope....

(naja 1, maar niemand die voldoet aan jouw omschrijving :) )


K, misschien herken je me zo, want daar stond je ook bij ( dacht ik ) ik was die jongen die bij dat meisje op het keyboard stond (mijn zusje ) waar iedereen naar zat te kijken omdat ze BEP - I gotta feeling aant doen was ( keyboards van NORD  ) naast de soort van katine  *O*

Edit: Heeft iemand enig idee wat voor snare dat was, klonk wel heel lekker namelijk zat zelf te denken aan een Yamaha annivesary te denken ofzo
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

ahja :)

toen kwam die druif van de afdeling alles zachter zetten. Wij vonden het wel leuk hahahahah

Omhoog