Meinl Byzance Hi hats

Gestart door Lucas, sep 18, 2011, 16:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Lucas

sep 18, 2011, 16:23 Last Edit: sep 18, 2011, 21:41 by paQ
Zoals de titel vermeld zoek ik Meinl Byance Hats.

Heb je er liggen, stuur me dan een mailtje @ Lsiebesma@hotmail.com

Rick

http://link.marktplaats.nl/478012784


Hij is wel asociaal duur, ik zou niet meer dan 200/220 ervoor betalen

Lucas

idd had ik al gevonden, voor 225 kon ik hem hebben (maar hier komen verzendkosten nog eens bij -> zo'n 13 euro naar Belgiƫ..)

In principe valt deze prijs nog mee, hij is nog in volledige nieuw en nieuwprijs is 330 euro..

Bedankt trouwens voor het opzoekwerk!

Rick

Ik had mijne vorig jaar voor 170 tweedehands... in goede conditie! Ik zou misschien tog nog even doorzoeken, of de verkoper ff laten zweten dat je ze misschien voor 200 kan krijgen!

Lucas

170? Wow mooi, ik had hem laatst bijna voor 200 maar helemaal op het einde haakte de verkoper af omdat hij deze aan een vriend van hem had verkocht.

En dat is inderdaad misschien wel een goed plan, het zou alleen sneu zijn als hij voor mijn neus door iemand anders wordt meegenomen (ik zit er immers al een tijdje naar te zoeken).

Was je trouwens tevreden met deze hi-hat?

Rick

Ik ben heel blij met mijn hihat. Ik heb even overwogen om hem te verkopen en een Byzance Thin Jazz HiHat ervoor terug te kopen, maar dan ben ik bang dat ik het geluid van deze ga missen. Deze medium hat is gewoon heel safe om mee te nemen, je kan er overal mee uit de voeten, terwijl de jazz hihat iets meer karakter heeft. En dat vind niet iedereen weer mooi dan. En in feite kan je uit 2 paar hihats 4 verschillende sounds halen!

ronniev

Deze heb ik te koop voor slechts 150 euro...... check rubriek "aangeboden".



Lucas


Deze heb ik te koop voor slechts 150 euro...... check rubriek "aangeboden".



Bedankt voor het aanbod maar ik ben geen fan van deze dark hi-hats, niet voor het genre wat ik speel.
Toch bedankt!  ;)

Omhoog