bekkentas

Gestart door harmen 18, aug 09, 2012, 00:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

harmen 18

ik ben opzoek naar een goede stevige bekkentas die je als rugtas kan dragen. (niet een die je aan de zeikant als schoudertas hebt hangen, dat is mij te zwaar.)

Met voldoende vakken of stoffen tussen padjes.

Zoiets als dit dus:




Ik vind het namelijk toch wel wat gewaagt om een paar duizend euro aan bekkens in een tasje van 25 euro te vervoeren.

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

Zag er pas een voor €30 op marktplaats staan. Zal die link straks even op zoeken.

musiqman

#3
aug 09, 2012, 09:22 Last Edit: aug 09, 2012, 09:23 by musiqman
De Protection Racket is koning.

De Amor Ahead en Stagg Backpack ook maar die zijn iets zwaarder.

De zildjian is leuk maar niet zo beschermend en heeft de rugzakbanden als zwak punt voor echt veel of zware cymbals.

Check je lokale drumboer.

harmen 18

@ nijlpaard: Ik bedoelde eigenlijk meer of iemand nog wat leuks had liggen.

@ animal baars: Die van 30 euro heb ik gemaild, maar hij reageert natuurlijk nergens op. Eerst was het op marktplaats moeilijk verkopen, nu ook nog moeilijk kopen...........

@ musiqman: ja, het gaat toch wel puur en alleen om bescherming en dat hij op mijn rug kan. Een zildjian logo is leuk (als je zildjian bekkens hebt), maar voegt voor mij niet echt iets toe op een tas, zeker niet als deze minder is.

De protection racket's ga ik zeker even naar kijken.


Ik ben niet zo van de lokale drumboer hier  :X

Fibesman

#5
aug 09, 2012, 15:20 Last Edit: aug 09, 2012, 15:23 by Fibesman
Protection racket tassen zijn steviger en beter uitgevoerd dan die van Zildjian. Wel jammer dat ze geen extra vak hebben.
Beste bekkentas die ik ooit gehad heb:

Zwelg

Ik vind persoonlijk de gewa nog een stuk steviger uitgevoerd dan de prot. racket.


Fibesman


Ik vind persoonlijk de gewa nog een stuk steviger uitgevoerd dan de prot. racket.


Ja dat klopt, maar de Gewa sps vind ik persoonlijk te zwaar en lelijk om te zien. Heb een SPS hardwarecase, vreselijk ding met een hopenloos onhandige flapsluiting, bah.

paQ

*kuch* advertentie *kuch*

musiqman

Idd de gewa is zwaar en de ritsen en naden van de sps gingen bij mij stuk.

De PR is idd lekker betaalbaar en beschermd top.

animal

#11
aug 09, 2012, 16:17 Last Edit: aug 10, 2012, 00:10 by animal

Idd de gewa is zwaar en de ritsen en naden van de sps gingen bij mij stuk.


Dat durf ik dan een incident te noemen. Ik heb 20 GEWA bags in gebruik en geen enkele bag heeft problemen met de rits en/of naden, hoewel ze door mij  behoorlijk belast worden.

Van Protection racket vind ik alléén de kleine bags geschikt, de grote maten zijn "slappe zakken" waardoor het altijd weer stoeien is om de tom/bassdrum in de bag te krijgen.

paQ

#12
aug 09, 2012, 17:17 Last Edit: aug 09, 2012, 17:18 by paQ
Dan maar zo
Commentaar van de moderator dit is een advertentie, en dat maakt alle (persoonlijke) meningen off-topic

harmen 18

Oke, in ieder geval erg bedankt voor jullie inbrengen. Ik kijk even wat er langskomt.

Als er dan iemand nog een bekkenrugtas heeft liggen en er graag af wil heb ik uiteraard interesse.

Omhoog