GEZOCHT! Slagwerkkrant 111, September-October 2002

Gestart door Rick, jul 04, 2012, 23:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Hoi mensen! Ik ben op zoek naar deze slagwerkkrant omdat mijn kit (letterlijk: mijn kit) erin getest is destijds!

Het gaat om dit artikel


Alvast bedankt!

dunDaan

Sorry, kan ik je niet aan helpen, maar wilde wel even zeggen "Holy crappamoly wat een mooie set  :Y"
Citaat
Voor de geteste bassdrum en de drie toms betaal je € 4.280,-.

Asjemenou  8)7
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Rick


Sorry, kan ik je niet aan helpen, maar wilde wel even zeggen "Holy crappamoly wat een mooie set  :Y"Asjemenou  8)7


Ja echt he, haha, heb ik er niet voor betaald hoor! Ik heb ook alleen de geteste bassdrum en 12" tom, en een 16" floor die niet getest is. Ik heb nu wel de mogelijkheid om nog drie toms (8, 10, 14) in de zelfde finish (Banksia) te kopen. Het kriebelt wel heel erg, desondanks ik eigenlijk niet meer van plan was om geld in mn kit te steken.

Animal baars

Ik zou het doen ;) Aardig lovende test ook. Maar als dit daadwerkelijk jou set is, waar zijn die andere toms gebleven dan?

Rick

#4
jul 05, 2012, 11:53 Last Edit: jul 05, 2012, 11:55 by Rick

Ik zou het doen ;) Aardig lovende test ook. Maar als dit daadwerkelijk jou set is, waar zijn die andere toms gebleven dan?


En de snaredrum:

http://link.marktplaats.nl/573811144

EDIT:Hij denkt alleen dat het het niet meer verkrijgbare Wandoo Burl is, terwijl het Banksia is, wat nog wel verkrijgbaar is maar moeilijk, dus shhhh ;)

Dennis Boxem

Rick, we hebben er hier vast nog wel ergens een liggen. Mail me je adres maar even...

grtz!

Dennis

Rick


Rick, we hebben er hier vast nog wel ergens een liggen. Mail me je adres maar even...

grtz!

Dennis


Super bedankt!





Op dit topic mag een slotje, ik ben voorzien!

Omhoog