hihat pedaal dt explorer sluit niet fatsoenlijk

Gestart door ceesdg, jan 16, 2013, 19:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

ceesdg

Mogelijk ligt het aan mij. Ik laat de hiel op de grond staan en met de voet omhoog en omlaag speel ik. Maar als ik niet 1000 kg druk uitoefen op het pedaal rammelt hij omdat hij dan steeds net niet genoeg dicht staat.

Is daar iets aan te doen of moet ik een andere hihat kopen voor deze Yamaha dt explorer?

Herkent iemand dit?

Cees de Groot
:N

Robert-Jan

Hoi Cees,

Heb je al eens in de module je instellingen proberen te veranderen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

ceesdg

Weet niet precies hoe.

HHBBXX

#3
feb 25, 2015, 22:34 Last Edit: feb 25, 2015, 22:36 by HHBBXX
Hoi Cees,
Ik herken dit wel ja. Als je de druk iets terug laat zakken is de hihat niet meer helemaal dicht.
Bij de instellingen heb ik al eea aangepast, maar dat doet in mijn ogen nog niet zoveel. Eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat welke instelling doet voor de hh.
Hoever hij opengaat bijvoorbeeld, maar dat is wel iets anders dan dit 'probleem'.
Het zal vast ingesteld kunnen worden, dus ik hoop dat iemand hier weet welke instelling dit beinvloedt.

Als ik tijd kan vinden, zal ik hier eens wat dieper in duiken. Echt storend is het voor mij nog niet, dus vandaar dat ik het nog niet heb uitgezocht  -O- Ik ben nu nog alle tijd die ik heb in oefenen en leren drummen aan het steken. Is veel leuker ook  8)
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Otje


Hoi Cees,
Heb je al eens in de module je instellingen proberen te veranderen?



Weet niet precies hoe.


8)7 Daar kommie uiteindelijk na ruim 2 jaar pas achter ?!

Omhoog