ik wil is wat anders..

Gestart door Otje, jan 30, 2019, 19:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

jan 30, 2019, 19:16 Last Edit: jan 30, 2019, 19:19 by Otje
Onderstaande drumkit is aan vervanging toe...


Ik wil kleiner eenvoudiger & goedkoper !

Zoiets:

Maarr... na overleg; De modules zijn ondertussen vervangen naar een TD-3 & een TD-20X om maar is wat te noemen..!

Jazz

#1
jan 30, 2019, 20:17 Last Edit: jan 30, 2019, 20:43 by Jazz
als je kleiner wilt is de pearl n prima optie
There is no music without jazz

Technobeat


Ga je dan dat Pearl kitje ombouwen tot electronisch Otje , of ga je akoestisch spelen ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Ik heb werkelijk geen idee wat met de zin er onder bedoelt Otje:

Maarr... na overleg; De modules zijn ondertussen vervangen naar een TD-3 & een TD-20X om maar is wat te noemen..!

Heb je nu een td3 en een td 20 of moet je gewoon minder drinken ?

Otje

#4
jan 31, 2019, 18:05 Last Edit: jan 31, 2019, 18:11 by Otje
Kleine toelichting:
 Momenteel Gaat t mij al een tijdje niet zo, niets is leuk , baal van alles & iedereen: nog 't meest van mijzelf. gelukkig vind ik het drummen nog hastikke leuk. Alleen is mijn kit  mij veel te veel 'boven het hoofd 'geroeid.
 Iets wat mij veel beter past is eenvoudig maar kwaitatief goede (kleine) drumkit, met acoustiche maten,meschdrumvellen met triggers en dergelijke. Hoef niet zo duur te wezen als wat  ik  nu heb. Vandaar "! Hebbie interesse, schroom niet contact op te nemen , de set is 'in orde' en geld...  laat dat nou je nou niet weerhouden. : Ik drum liever met plezier dan dat ik geld heb dat ik toch maar'over de balk heen gooi.. .

BTW; Idd ; Minder drinken,... roken & slikken.
                  en Tech: Hoeft trouwens niet persé een Pearl te wezen.

  Zoiets* .. daar droom ik van:
https://www.drum-tec.de/media/image/a1/a8/68/1006642_atv-artist-adrums-standard_1_600x600.jpg

   maar ja.. zal wel bij een droom blijven..!

Technobeat

of moet je gewoon minder drinken ?
Mja... -O-  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

"is" of "eens"?  -O-


Maar je hebt de meeste (duurste) ingredienten al in huis. TD20 bewaren, hihat en cymbals bewaren, eenvoudige kit met kleine maten kopen, gaasvellen en triggers.

Een hele snelle zoektocht:
Triggers: DDrum Redshot: EUR 75,-
Pearl Midtown: EUR 369,-
Mesh heads Drumtec Pro: EUR 114,- (maten 16-10-13-13)
Bosje kabels: EUR 50,- (heb je vast nog wel)

Zo'n beetje 600 Euro, en dan heb je een hele mooie set. Verkoop je je TD3 en de losse pads, dan kost het je allemaal ook niet zoveel.

Dreamdrummer

Precies wat Stokmans zegt! :Y  :Y



Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

kaboemba

Och als het voor thuis is zou ik die TD20 ook rap verkopen en een atv ad5 kopen, heb je in ieder geval heel wat beter geluid.

drfill

#9
feb 01, 2019, 11:38 Last Edit: feb 01, 2019, 13:09 by drfill
ben het met jullie allemaal eens..  en niks is goedkoper dan je drumstel 'kleiner' opzetten, met alleen de td-20x.. 
waar ik alleen voor wil waarschuwen is andere merken triggers  (in het bijzonder 'side' triggers)
dan 10" roland center triggering, -als je daar erg aan gewend bent-  en side triggers op grotere maten toms..
want je kunt een hoop zeggen over roland, maar het triggert wel 'goed' ..als je een 'stevige' speelstijl hebt, dan zal je er
minder gauw iets van merken..  ps. ze zijn weer op voorraad de 20" (e)kicks https://www.musicstore.de/nl_NL/EUR/Fame-Spark-BassDrum-20-x16-Black/art-DRU0034902-000
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog