Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

soultaker

Ik ben Twan 45 jaar en kan helemaal niet drummen. :F
Maar ben hier voor mijn zoontje van 11 en ik geniet van zijn drum (oefeningen) en probeer hem te steunen.
En maak samen met hem mama er helemaal gek mee  :6

Hellwin

Kijk dat is de juiste manier :) geweldig welkom!
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Murgen


Bedoel je dat je eerst steengoed was, maar dat het aan het versloffen is ?


Nee, dat als ik meer tijd had ik een betere drummer zou worden.  :+
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

drummerguy

Hallo,
Ik ben Guillaume, 40 jaar oud en doe Woedi Woodpacker na.......   8)7
Ik speel een jaartje of 15 drums. Speel in stones coverband.

Tijs

Hallo,

Ik ben Tijs. Ben 25 jaar en drum nu ongeveer 10 jaar. Ik speel in een coverbandje genaamd Mr-Jingles. Op het drumforum heb ik veel meegelezen en zag dat er nu een nieuw forum is, dus ik dacht: "Ik ga me maar eens registreren".

Tijn

Ik heet Tijn, zoals de naam aangeeft.
Vorig forum alleen veel gekeken, was geen lid.
Ik ben 15 jaar, speel veel jazz en blues, ook een paar bigbands.
Mijn grootste passie!

zildjianboy

ik ben jense

En drum nu 5 jaar! heb verschillende dingen gedaan. Van musical tot losse gitaristen en ga nu weer met een band spelen met 4 zangeressen in Nijmegen.
ook neem ik af en toe iets op bij me drum leraar die heeft een eigen drum studio.

gr *O*

Technobeat

#57
sep 29, 2011, 23:17 Last Edit: sep 30, 2011, 00:56 by Technobeat
Oké , dan ik ook maar :

Mijn nickname is Technobeat , drum nu weer ruim een jaar en ben een soort van '' herintreder '' .
En ben zoals vele meegegaan van het oude naar dit nieuwe drumforum .
Naast drummen houd ik o.a. van muziek luisteren ( pop en TECHNO ) - auto`s - audio en televisieapparatuur - computeren en mijn Zundapp.
Het drummen is voor mij een fijne ontspanning na een dag werken , er staat nu zeker 6 GB '' meedrummuziek '' op mijn laptop , en er komen vrijwel dagelijks nieuwe nummers bij .
ik drum puur voor mijn plezier en ben graag online op dit gave forum om alles te lezen wat te maken heeft met deze fijne hobby .

Hans .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Panda-Beer

Ik zal me dan ook maar voorstellen!

Panda-Beer (Op het vorige forum was mijn naam DutchTheory maar daar was ik niet bepaald actief meer)

Naam: Mika
Leeftijd: 15
Hobby's: Drummen (Logisch)
Band: Heb nu 2 repetities gehad bij een band die nu 10 jaar bezig is (eigen nummers, geen covers dus).
Het is me zeer goed bevallen, aardige gasten ook dus heb gister besloten dat ik vast bij ze ga drummen!  *D
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

drummer gerbie

Hoi
Mijn naam is gerben,ben 44 jr en getrouwd met Irene.
Onze gezamelijke hobby is wandelen met honden(we hebben er 4 8)7 en mijn hobby is drummen.
Ik drum nu 6 jaar en heb in een elektroband gespeeld

Na 2 jr niks gepost te hebben op 't oude forum had ik m'n laatste zelfbouw e-kit in "post hier je e-kit"gezet
Daar wees technobeat me op dit nieuwe forum en ik dacht  :)
M'n vrouw heeft een eigen hondenforum dus veel achter de compie kom ik niet maar ik zal zo veel als mogelijk is hier langs komen...
Groeten

richard

Van harte welkom allemaal!

WHiZZi

Zal ik mij ook nog maar eens voorstellen?

Ik ben WHiZZi, in real life ga ik door het leven als Bart. Ik ben 29 jaren jong en drum momenteel een jaar of 22 waarvan 12 jaar in bands.

Bij de meeste zal ik bekend zijn omdat ik vroeger (zeg, 2004/2005 ergens) ooit de oprichter ben geweest van het oude (en orginele) DrumForum.NL. In 2007 heb ik het verkocht toen het nog een goedlopend en 100% werkend forum was aan de huidige eigenaars die het geheel dus hebben laten afsterven (wat jammer is, want zo had ik het niet in mijn gedachte toen ik het verkocht).

Anyway.. Ik speel momenteel bij een 3 tal vaste bands met de veelzeggende namen als Pyrates!, Honey Bonny's Hitmen en het Pabo zangkoor uit Helmond. Daarnaast ben ik ook actief in het amateur / semiprof musical en theater segment als drummer (o.a. enkele producties in omgeving Den Bosch en Helmond gedaan). Hiernaast ben ik ook nog systeem/netwerkbeheerder bij een Internet provider in Son&Breugel waar ik de rest van mijn inkomen aanvul.

Als laatste run ik nog 1 grote website over Weird Al Yankovic en ben actief Boogie Woogie danser (demo-team Boogie Woogie).

Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Ruud

Tof dat je hier ook komt *D
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

Air Piet


Zal ik mij ook nog maar eens voorstellen?

Ik ben WHiZZi, in real life ga ik door het leven als Bart. Ik ben 29 jaren jong en drum momenteel een jaar of 22 waarvan 12 jaar in bands.

Bij de meeste zal ik bekend zijn omdat ik vroeger (zeg, 2004/2005 ergens) ooit de oprichter ben geweest van het oude (en orginele) DrumForum.NL. In 2007 heb ik het verkocht toen het nog een goedlopend en 100% werkend forum was aan de huidige eigenaars die het geheel dus hebben laten afsterven (wat jammer is, want zo had ik het niet in mijn gedachte toen ik het verkocht).

Anyway.. Ik speel momenteel bij een 3 tal vaste bands met de veelzeggende namen als Pyrates!, Honey Bonny's Hitmen en het Pabo zangkoor uit Helmond. Daarnaast ben ik ook actief in het amateur / semiprof musical en theater segment als drummer (o.a. enkele producties in omgeving Den Bosch en Helmond gedaan). Hiernaast ben ik ook nog systeem/netwerkbeheerder bij een Internet provider in Son&Breugel waar ik de rest van mijn inkomen aanvul.

Als laatste run ik nog 1 grote website over Weird Al Yankovic en ben actief Boogie Woogie danser (demo-team Boogie Woogie).


Zoon van Mark van den Akker?  :+ Oude radio-dj waar ik vroeger wel eens naar luisterde  ;)

+1 voor je avatar :w

WHiZZi

Nee, Mark v/d Akker ken ik niet... Misschien wel ergens ver familie ;)
(en Family Guy ruled gewoon)
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

mdrummer

#65
okt 11, 2011, 17:28 Last Edit: okt 11, 2011, 17:35 by mdrummer
Ik ben Maarten 14 jaar oud (over een maand 15 *O*)
Drum nu ongeveer 6 jaar, sinds dit jaar pas heel actief geworden met de hobby, en mezelf op vele punten verbeterd. Ben nu 3 jaar van les af.

Speel op het moment in 2 bands: :)

Rock band, in de Rock band speel ik: ACDC, Led zeppelin, The Black crowes, ZZ top, Van Halen, Herman Brood, Bryan Adams enz.
We treden ongeveer 1x in de 2 maanden op, maar het komt ook voor dat we er ineens 3 in één maand hebben staan. Laatst op de radio geweest en in december weer. We spelen in leuke voorprogramma's of hoofd programma's. We werden gevraagd, of we in een groote stad in Polen op een festival wouden optreden, vervoer alles zou dan geregeld worden. Maar we zitten met school :O -O-


Blues band, hierin speel ik: Stevie Ray Vaughan, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Aynsley Lister en ook eigen geschreven nummers.
Ook zetten we oude onbekende meestal Jazz nummers, in een nieuw jasje. En maken we er een blues style van als dat het niet is.

In beide bands speel ik met leeftijdsgenoten. Ze zijn allebij zelfstandig opgericht dus niet met een muziekschool etc.

Verder speel ik ook nog in een Snare-line, Top Secret achtig.

Groet,
Maarten

NathanR

Welkom bijna leeftijdsgenoot :) ;)

Jochem

In welke bands speel je?

mdrummer

#68
okt 12, 2011, 03:32 Last Edit: okt 12, 2011, 03:38 by mdrummer
Break Sound Hurricane  http://breaksh.hyves.nl/ (officiele NL site in aantocht) en de pas opgerichte (nog nergens wat over te vinden) New Generation Blues.


Jochem

Hyves -O-

Heb je ook iets te laten horen? Ben wel benieuwd hoe het klinkt.

mdrummer

Nee, binnenkort gaan we wel wat demo's maken.

Jeroenov

Hallo! :w

Ik ben Jeroen, 21 jaar oud en speel nu ongeveer 6 jaar drums. Begonnen op mn 9e met snaredrum bij de plaatselijke fanfare, en gaan drummen in de 1e klas van het voorgezet onderwijs. Sinds een jaar speel ik ook in een band, 10 TO GO genaamd, en we spelen alternative rock, zowel eigen werk als covers. Verder speel ik af en toe percussie en basgitaar.

Gr,

Jeroen :)

mdrummer

Welkom op het forum!

marnixkwd

HALLO!!

Ik ben Marnix. Op het vorige forum heette ik ''marney''.
Ik ben 17 jaar en speel nu 9 jaar drums..

Ik zit in een band voor feesten en partijen en tevens
zit ik in een Big Band.

*O*

Jochem

Welkom Marnix =]

Omhoog