Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Jochem

sep 15, 2011, 19:42 Last Edit: okt 03, 2011, 18:04 by paQ
Ja hoor, ook hier lijkt me dit weer leuk =]
Dan begin ik maar gelijk.

Ik ben Jochem
Op dit moment 15 jaartjes jong. Ik drum nu ~10 jaar, en daarvoor op potten en pannen  ;)

~Stel jezelf voor!

Cornelis

Puik plan!

Cornelis (niels) dus.
Op het vorige forum dus zwaar inactief onder de naam badeend.

Ben op het moment 22 jaren jong en studeer in Utrecht.
Ben helaas bandloos en speel verder nog gitaar, basgitaar en een heel klein beetje banjo!

Verdere hobby's zijn biertjes drinken en bandjes kijken!

Nickvm

Vooruit dan maar ;)

Ben Nick, 39 lentes jong en drum nu zo'n 24 jaar.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Nlz

Ik ben Niels, 27 en drum nu een kleine anderhalf jaar.

Naast drummen dreun ik (heel) af en toe nog op mijn basgitaar, en anders dreun ik wel op (of over) het rugbyveld  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Dezain

Ik ben Bram, 15 jaar, drum (natuurlijk) en speel zo afentoe gitaar. Ben nog veel te vinden op school en in het weekend 's avonds niet thuis. En heb natuurlijk nog zo werk, dus komende tijd erg druk.

Zit pas in totaal 5 jaar op les, maar drum al langer.  ;)
Experience is the name people give to their mistakes.

Nijlpaard

Jos, 37, drum 5 jaar
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

ArcticLight

Mijn naam is Frank, ik ben 17 jaar en ik speel sinds mijn 15de drums. Destijds heb ik mijn zuurverdiende centjes een Tama Rockstar gekocht, en die heb ik nu nog steeds. Daarnaast heb ik recentelijk ook een simpele elektrische gitaar gekocht om te bekijken hoe dat me bevalt, maar ik heb er eerlijk gezegd iets te weinig tijd voor icm nieuwe studie etc.

Rick

Rick, 21 jaar oud. Ik drum nu een jaar of 12, hoewel ik eigenlijk pas de laatste 2,5 jaar echt pas actief aan het oefenen ben  ::) Ja ik weet het, heel slecht van mij!

Ik speel over het algemeen poppy muziek, tegen rock aan soms. Ik heb een aantal projectjes lopen op het moment, maar geen vaste band.

stick tight

Ik ben Lukas, 23 jaar en ik drum ondertussen 14 jaar waarvan de laatste 4 serieus.

Als het goed is ben ik binnenkort afgestudeerd HBO'er maar dat is al ruim een jaar zo(tip: ga niet in bands spelen als je studeert).
Behalve drummen doe ik op het moment niet erg veel, ik werk hard aan de weg als sessiedrummer/drumtech/merchendiser in het metal/hardcore wereldje en als dat zo doorgaat ben ik binnenkort fulltime met muziek bezig.

mangoie

Omdat ik mij nooit had voorgesteld op het oude forum. ::)

Jan Peter (JP), 20 jaar. Drum denk ik al zo'n 4 jaar (op een lompe Sonor Champion). Ik speel voornamelijk metal maar geniet van vele andere soorten muziek. Zit niet in een band maar speel af en toe met een vriend die gitaar speelt.

In het normale leven doe ik een beetje werktuigbouwkunde op de Haagse Hogeschool in Delft.

 

Hans

#10
sep 15, 2011, 21:38 Last Edit: sep 15, 2011, 21:52 by Hans
Ik ben Hans, 35 jr en drum zo'n 25 jaar. Tussen mijn 16e en 25ste erg intensief (mijn studies mee betaald) en nu puur voor de pret, back to the roots ;) Ik ben vooral Funk en Jazz geori

drum1964

Ik ben Luc, 47, drum zo'n 32 jaar non stop.
Hou van funk, "Pocket drumming" en motorijden.
Ik speel ongeveer 10 jaar in een funky-soulbandje (maar reeds 25 jaar met dezelfde bassist ).
Vrijdagavond is mij heilig, dan is het repetitieavond in ons eigen repetitiehok met alles erop en eraan.
Beetje muziek spelen, praatje maken en een biertje drinken, meer moet dat niet zijn ! ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Machiel

Machiel hiero! voormalig Supermachiel.
22 jaar oud, heeft een vriendin en een band. Naja. niet echt spannend.
BLAAT!
ik speel progressieve shit met de band maar anders eigenlijk alles. vooral jazz en fusion vind ik ook fijn om soms te spelen al kan ik dat niet echt goed XD
Neem mij vooral niet te serieus.

NathanR

Hey,
Ten eerste complimenten naar iedereen die er voor heeft gezorgt dat dit op poten is gezet!!!

Ik ben Nathan Reinds,
Levendig in Hattem, drum nu rond de 8/9 jaar. 15 jaartjes jong.
Gelovig opgevoed.

Heb je verdere vragen hierop.. dan PB je maar :D


Dribbel

#14
sep 15, 2011, 22:25 Last Edit: sep 16, 2011, 04:04 by Dribbel
Hoi,
Ik ga door het leven als Richard.
Ik ben 34 jaar jong vanaf mijn 11e , zo
Yamaha recording & sabian

Rick


Gelovig opgevoed.


Niet om de party te crashen, maar dat vind ik zo'n vreselijk vage opmerking. Je gelooft of niet, er is geen grijs gebied. Food for thought.

NathanR


Niet om de party te crashen, maar dat vind ik zo'n vreselijk vage opmerking. Je gelooft of niet, er is geen grijs gebied. Food for thought.


Op het vorig forum ook al overgehad toen ik dat een keer liet vallen. Ik word gewoon gelovig opgevoed, dat staat vast. Maar ik ben er zelf allemaal nog niet over uit.
Voor verdere discussie's gelieve pb'en ;)

Anserini

Allemaal prima, geloven (of niet) wat je wilt, maar ik snap de meerwaarde niet zo van het vermelden?

animal

Ik ben Animal 8)

Nickvm

Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

NathanR


Allemaal prima, geloven (of niet) wat je wilt, maar ik snap de meerwaarde niet zo van het vermelden?


Wil je dat ik het verwijder? Wil ik best doen hoor..

Anserini


Wil je dat ik het verwijder? Wil ik best doen hoor..
Nee hoor. :D

NathanR


Nee hoor. :D


Haha nee oke! Als je er last van zou hebben ben ik de moeilijkste niet :P

Leon

Nu ik!

Daar gaat ie dan:

Hoi, ik ben Leon Held
(*Hallo Leon, wat is jouw probleem*)

haha nee zonder gekheid. Ik studeer Musicmanagement in Utrecht en drum in Make It Count waar we binnenkort een single voor gaan opnemen in Wales!
Gaat goed dus, hopelijk aan het eind van het jaar te horen op 3FM!

Paintpro

Christian is het dagelijks leven.
21 jaar, speel vanaf m'n 7e.
Momenteel aktief op de Herman Brood Academie in Utrecht en in diverse bands/projecten.

Omhoog