Welke drummer kun jij je aan ergeren?

Gestart door Anserini, sep 29, 2011, 13:39

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

Een vriend van me vertelde dat hij op een van z'n theatershows heel slordig/slecht speelde, op de zildjian day vond ik hem trouwens wel een perfecte presentator, zo ist ook.

Otje

Vind ik ook, als drummer en ook de band Golden Earing nooit zo bijzonder gevonden -wél de eerste top40 hitjes eind jaren 60! Maar sinds de Zildian day ben ik ontzettend gecharmeerd  van Ceasar. ..ennuh, is dit meningsverschil met mijn vriendin over Ceasar ook verleden tijd... O+

dunDaan


Een vriend van me vertelde dat hij op een van z'n theatershows heel slordig/slecht speelde, op de zildjian day vond ik hem trouwens wel een perfecte presentator, zo ist ook.

Dat vind ik dus ook. Qua drummen doet hij het niet verkeerd, maar hij is zeker niet uitmuntend goed (mijn mening!!). Maar hij is wél een uitstekende entertainer, en dat is ook wat hij in zijn theatershows laat zien.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Hoefnix

Dan moet hij heel wisselvallig zijn. Want ik vond hem tijdens de theatershow juist niet goed drummen en ook niet goed entertainen. Het publiek was opvallend stil.

Volgens mij genoeg over Ceasar :)

dunDaan

Kan ook (wederom) kwestie van smaak zijn ;)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

stefan

Nou, ik wil toch ook wel een duit in het zakje doen.
Bij Cesar heb ik altijd het idee dat hij die 50 jaar aan technische snufjes van hem probeert te proppen in elke 2 tellen van een maat. Ik vind het bizar wat hij ten gehore kan brengen technisch gezien, maar muzikaal gezien vind ik het niets.
(Afgezien van het feit dat ik een fractie van zijn techniek nooit ga behalen).
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

havezet

#281
jan 07, 2015, 13:49 Last Edit: jan 07, 2015, 13:50 by havezet
Ik ben zelf geen fan van Zuiderwijk. Zijn manier van spelen spreekt mij totaal niet aan. Maar om hem overgewaardeerd te noemen vind ik niet kunnen. Hij heeft zijn sporen en waardering van vele (andere) drummers wereldwijd verdiend en dat kun je niet onder het tapijt vegen. Hij is een gewaardeerde drummer bij velen. Ben je geen fan (zoals ik) dan wil dat niet zeggen dat hij plotseling overgewaardeerd is.

Technobeat

ik kon me ook vreselijk ergeren aan een drummer als Gerry Brown, Toen ik die live in Rotterdam had gezien waren al mijn illusies om een hele grote te worden in een klap verdwenen; ik heb daarna een half jaar geen drumstok meer aangeraakt     :')



Maar toen weer gelukkig tot inkeer gekomen en gemerkt dat drummen toch wel érg tof is 8) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MichelC

Zodra drummers tijdens het spelen met hun drumstokjes gaan jongleren haak ik af (zoals Hr. Zuiderwijk)
Heb ik peter Erskine nooit zien doen.

Omhoog