[TK] Vintage 14x5 Ludwig Supraphonic (Blue/Olive) 1970

Gestart door Rick, jan 12, 2012, 19:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Te koop! Ik speel er te weinig op, en ik heb een hele mooie andere snare op het oog die ik graag wil hebben. Jammer genoeg groeit het geld me niet op de rug, dus helaas moet deze snare het veld ruimen.

De "most recorded snare". Heerlijk crisp en clean. Een snare zoals een snare hoort te klinken. Hij is in perfecte conditie. Vrijwel geen pitting, wat vrij uniek is voor een snare van deze leeftijd, aangezien chroom erg slecht hecht op de Luddaloy aluminium legering.

Datum stempel aan de binnenkant ketel: Sep 11 1970







Zelfs het knoopje in het touwtje op de butt-end is nog origineel 1970s!  *O*


Originele fabrieksvellen heb ik nog, die kun je er gratis bij krijgen (sentimentele waarde)

Vraagprijs: 350,-

Paul

Wáárom heb ik nou geen spaarrekening..?! :F :F :F

Prachtige snare, Rick!

Ruubke

 8) Pb..

Dries


Wáárom heb ik nou geen spaarrekening..?! :F :F :F

Prachtige snare, Rick!


Dat dacht ik nou ook..
Ruilen tegen een 80's Tama Superstar (birch) met kleine bijbetaling?  *O*
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Rick

Nee sorry, ik wil een black beauty, dus het geld wat ik voor deze snare krijg gaat naar het black beauty fonds :)

Paul

#5
jan 12, 2012, 22:23 Last Edit: jan 12, 2012, 22:25 by Paul
Ruilen voor een 14x6.5" Black Beauty?  :Y

[spoiler]De WorldMax versie dan wel[/spoiler]

Rick

Nee sorry, Paul. Die zijn niet naadloos en het is géén echte black beauty. Sound is toch net anders!

Ruubke

Lol, heb je een 14x6,5 bb op het oog?
Wie biedt die aan? :6

Zonder dollen, doe je aan reserveren?
Heb je er toevallig een Ludwig black oyster pearl uit de jaren 60 / 70 bij?


Rick

Een winkel! :D

Nee ik heb alleen deze Ludwig snare. En alleen in het chrome ;)

Hans

Gijs heeft inderdaad een heerlijke BB staan... Heb hem ook even aangeraakt ;) spaarrekening/fonds of stichting inderdaad wel een must...

vandeflosch

Rick da's een geweldige snare ! Ik speel er vaak op als ik in een plaatselijke vereniging meespeel ! Prachtig !

Hoeveel was hij nieuw?

Rick


Hoeveel was hij nieuw?


Nieuw heb je die snares voor een euro of 460,-. Maar dat is tegenwoordig allemaal computer gestuurd gemaakt. Zoals ze vroeger gemaakt werden heb je ze tegenwoordig niet meer.

http://www.thomann.de/nl/ludwig_lm400_14x05_supra_phonic.htm


Deze is weleenswaar 41 jaar oud. Geen idee wat hij nieuw gekost heeft!

Fibesman

11 September 1970.. Tien dagen later werd ik geboren. Dang, zou wel leuk zijn om te hebben.

vandeflosch

 

11 September 1970.. Tien dagen later werd ik geboren. Dang, zou wel leuk zijn om te hebben.


waar zie je dat? Da komt anders goed uit, die dag ben ik geboren :D weliswaar 22 jaar later

En ligt dat aan mij of kan je op een snare van ludwig niet direct zien de welke het juist is? Ik zoek dat op internet altijd :P

Fibesman

Ik snap de vraag niet? in 50s,60s en 70s Ludwig drums staat bijna altijd een datumstempel, tenzij iemand die er uit heeft geveegd met een nat doekje(dat gaat heel snel).

Rick

Verkocht!


Ruben, onwijs veel plezier ermee!

Omhoog