Hihats...

Gestart door djska, dec 16, 2018, 15:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

djska

dec 16, 2018, 15:25 Last Edit: dec 18, 2018, 17:52 by Robert-Jan
Ik heb een paar hi-hats liggen die ik niet gebruikt, wellicht kan ik daar iemand anders een plezier mee doen?

1. Istanbul Agop Traditional Light Hi-Hat 13" 708/780 gr. (heel licht, dus minder volume, weinig chick, voorbeeld op YouTube) - 130 euro
2. Istanbul Agop Signature Hi-Hat 13" 800/947 gr. (voorbeeld op YouTube) (donker en gruizig, meer chick door zwaarder bottom cymbal) - 180 euro
3. 14"HiHat - Tosco top (869g) en Super Constantinople bottom (1173g). Ik heb een klein haarsteurtje in het bottom cymbal gestopt door een klein gaatje te boren. De hi-hat klinkt prima, maar naar mijn smaak iets te scherp. - 80 euro



Alle prijzen incl. verzendkosten.


Jazz

Jammer, de "light" hi hat, ....paar weken geleden n nieuw zildjian setje gekocht. Anders had ik
t graag willen hebben.
Maar ja, heb jij niets aan.
There is no music without jazz

djska

#2
dec 18, 2018, 22:43 Last Edit: dec 18, 2018, 22:50 by djska
Jammer, de "light" hi hat, ....paar weken geleden n nieuw zildjian setje gekocht. Anders had ik
t graag willen hebben.
Maar ja, heb jij niets aan.
Een troost, die Light hi-hat is zo goed als verkocht. Maar het was waarschijnlijk wel een goede optie voor je geweest.

Bijgewerkte link


(oh wat flauw van DropBox, ik moest 'raw=1' achter de URL zetten).

djska

De Light hihat is verkocht, dus heb deze 2 hihats nog in de aanbieding!

1. Istanbul Agop Traditional Light Hi-Hat 13" 708/780 gr. (heel licht, dus minder volume, weinig chick, voorbeeld op YouTube) - 130 euro
2. 14"HiHat - Tosco top (869g) en Super Constantinople bottom (1173g). Ik heb een klein haarsteurtje in het bottom cymbal gestopt door een klein gaatje te boren. De hi-hat klinkt prima, maar naar mijn smaak iets te scherp. - 80 euro


djska

Alleen deze nog te koop:
14"HiHat - Tosco top (869g) en Super Constantinople bottom (1173g). Ik heb een klein haarsteurtje in het bottom cymbal gestopt door een klein gaatje te boren. De hi-hat klinkt prima, maar naar mijn smaak iets te scherp. - 70 euro

Omhoog