Pearl Reference, Zildjian A Custom-set, Ayotte-snare & Iron Cobra

Gestart door Flapperrik, nov 06, 2011, 18:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Flapperrik

nov 06, 2011, 18:08 Last Edit: nov 06, 2011, 18:11 by paQ
Wegens aanhoudend blessureleed ben ik genoodzaakt om z.g.a. te stoppen met drummen. :'(
Ik blijf nog wel wat doen, maar op een dergelijk laag niveau en intensiteit dat het zonde is om een hoop van mijn beste apparatuur er bij te houden.

Wat er allemaal weg mag:

Ketelset Pearl Reference-series in de geweldige kleur "Purple Craze"
10x8" tom
12x9" tom
14x11" tom
22x18"bassdrum met EMAD-vel

Drumstel is in zeer goede staat. 2 jaar geleden gekocht en uitsluitend gebruikt om op te treden. Om te repeteren heb ik een andere set, dus deze Reference staat verder altijd droog en in hoezen opgeslagen op de slaapkamer. :-)
Prijs 1700,- (incl hoezen)








Wat er tevens weg mag:
Setj Zildjian A-custom cymbals
12" splash
15" medium crash
16" crash
20" medium ride
14" hi-hat

Gelijk met de Reference aangeschaft, en ook alleen bij optredens gebruikt dus eveneens in zeer goede staat.
Liefst in 1 koop. Losse verkoop is ook bespreekbaar.
Prijs 800,-

(ben nogal een poetser, dus helaas op 2 bekkens logootjes eraf gepoetst....maar klienk gewoon zoals 't hoort  ;))

Snare: Ayotte Custom Snare, 14x6,5".
Waanzinnig fijne snare, superkleur en coole lugs. (handig om snel een vel te verwisselen omdat je niet de volledige schroef er uit hoeft te draaien)
Mag alleen weg tegen een serieus goed bod, anders denk ik dat ik 'm gewoon houd.


Tama Iron Cobra dubbel basepedaal. In zeer goede staat, inclusief alles extra's zoals andere veren en 4 extra kloppers. Incl transportkoffer: 200,-
(helaas geen foto)


p.s. Ben geen nieuwkomer die alleen zijn spullen komt verkopen, maar had me op 't nieuwe forum nog niet geregistreerd.  8)7

harmen 18

mooie set zeg.

succes met de verkoop.

Flapperrik

Dankje!
Dit verkooptopic heeft me meteen al -1 karma opgeleverd.  :P

NathanR

Niet meer ;)

Dries

Wat rot voor je, dat je genoodzaakt bent het op een lager pitje voort te zetten.
Succes met de verkoop, het zijn prachtige spullen!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

harmen 18

Die persoon is vast jaloers.......

Omhoog