Masterwork Custom ride 20"

Gestart door Animal baars, okt 09, 2012, 14:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

okt 09, 2012, 14:29 Last Edit: okt 19, 2012, 11:37 by Animal baars
Nog een poging wagen om m'n ride verkocht te krijgen.

Deze mooie 20" Custom Ride gaat weg omdat ik opzoek ben naar een nieuw geluid. Het is een mooie warme 20" ride waarvan ik het gewicht nog even moet meten. Op het blad is het logo van een hamerend persoon te zien. Dit beeldmerk is alleen op de oude Masterworks te vinden. Hoe oud de ride is weet ik niet zeker, het logo van de hamerende man stond op de vroegere series van Masterwork.

De ride is hier te zien:


Voor het geluid moet je denk ik gewoon een keertje langs komen. Klinkt te gek alleen ben ik weer eens op zoek naar een nieuw geluidje.

Een ruil is natuurlijk ook welkom! Qua geluid waar ik naar zoek is een Zildjian Sweet ride nog de beste beschrijving. Alleen dan het liefst van Masterwork :)

Qua prijs zat ik aan zo'n €150 te denken. Dan heb je een mooie ride voor een mooie prijs. De nieuwprijs van zo'n ride is nog altijd €239.

http://link.marktplaats.nl/606318544

Rick

Ha en ik maar denken dat je de nieuwe Verves gehoord had. Vanwaar de sweet ride als doel? Is een stuk snijdender en briljanter dan jouw huidige set.

Animal baars

#2
okt 10, 2012, 07:31 Last Edit: okt 10, 2012, 07:34 by Animal baars
De Sweet Ride die ik gehoord heb is dat juist niet, die was warm, subtiel en heel fijn om naar te luisteren. Echt een bekken waar je helemaal 'in ging zitten' met spelen. Maar dat was een 'oudje' uit 2004 ofzo. Vond deze qoute over de sweet ride wel grappig trouwens (niet dat ik het er helemaal mee eens ben):
Citaat
If it's too washy to be a useful ride, yet too clangy to sound good as a crash, it's probably a Sweet Ride!


De Verves (22") heb ik ook gehoord ja (bij Vriese maar ga binnenkort weer eens bij Gijs langs) en die zijn ook waanzinnig. Ben te benieuwd naar die 21" versie. 22" past niet in m'n koffer :') Alleen die zijn qua prijs een stuk minder gunstig en ik ben niet volledig overtuigd van de inzetbaarheid in een gospel- en/of popband.. Ideaal zou zijn als ik 'em een week of twee kon test-riden ( *D)

Rick

Ik speel ook veel gospel en pop (zoals je weet), en ik vind een droog warm geluid wel weer werken daarvoor.

Maar ik vrees dat we teveel off topic gaan, ik stuur je wel even een berichtje! (voor we van de mods een schop krijgen ;) )

Animal baars

#4
okt 10, 2012, 10:58 Last Edit: okt 10, 2012, 11:16 by Animal baars
Super! Als je nog iemand weet die mijn ride zou willen hebben mag je 'em ook een mailtje laten sturen ;)

Zoals ik zei, ik zou graag een keertje een proef-ride maken met verschillende bekkens om eens echt de mooiste uit zoeken en te kijken wat wel en wat niet werkt. Qua looks hebben die Verve bekkens het wel helemaal, lekker anders.


Zo, nu alleen nog reageren voor verkoop aan een nieuwe gelukkige eigenaar.

paQ

ahum...

Animal baars

Pricedrop naar €130. Een koopje!

Omhoog