Drumrack millenium

Gestart door imme, jan 19, 2013, 17:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

imme

#100
feb 19, 2013, 19:02 Last Edit: feb 19, 2013, 19:04 by imme

Hahahaha ja is waar hoor, ik zag het al helemaal zitten maar tja je hebt helmaal gelijk. hij bleek trouwens 1 euro duurder te zijn de van gibraltar :3
Ik heb weer verder gezocht en toen kwam ik nog deze tegen> http://www.thomann.de/nl/sonor_tar14_6_rims.htm Deze is erg goedkoop maar hiervan weet ik niks en die afbeelding maakt het me ook niet echt duidelijk... Is deze voor 6 lugs?? En er staat heel stiekem nog ''without tom rosette'' dus die moet er dan weer bij bijv. deze> http://www.thomann.de/nl/sonor_force_prismenklemme_tom.htm maar ik zit ernaar te kijken en denk niet dat daarin mijn tom houder kan...
(trouwens 100 reactie dit bedankt allemaal!! (:

Luuk

Voor die sonor moet je een gat in je tom maken.
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

imme

en die valt ook weer af... mja dan denk ik dat ik toch maar voor die optimount ga.
Weet niemand nog een andere optimount?

Nlz

#103
feb 19, 2013, 19:18 Last Edit: feb 19, 2013, 19:21 by Nlz
Wat is het toch dat je niet voor de Optimount wil kiezen? Wat houdt je er in tegen? Het verbuigen?

Stop met denken aan bestellen bij Thomann en check het bij een lokale drum(speciaal)zaak, regel desnoods dat ze zo'n ding voor je bestellen, en als hij binnen is, dat jij met je tom daar heen gaat en zij het spul passend maken voor je. Een echte drumspeciaalzaak doet dat zonder morren. Dan weet je én dat het goed zit, én als er iets gesloopt wordt bij het verbuigen, is het de 'schuld' van de drumshopeigenaar, dus risico voor jou is nihil.

Ik weet dat je dat rack in Gouda hebt opgepikt (heb je mazzel mee gehad, ik zat 25 euro boven je qua bod, maar kreeg niet eens reactie van de aanbieder), dus ik neem voor het gemak even aan dat Rotterdam dan ook niet héél ver voor je is. Daar zit Rotterdam Drum Department, ik weet uit ervaring dat Gijs aldaar dat ding zonder enig probleem voor je verbuigt, dat bood hij bij mij namelijk ook aan toen ik mijn Optimount bij hem bestelde.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

imme

Oke je hebt gelijk Nlz ik ga wel de optimount bestellen (: Maar je moet niet denken dat ik icht bij gouda woon want dat is helaas niet zo... ik woon heel ver in het noorden richting alkmaar. En de meest dichtsbijzijnde drumspeciaalzaak is drumland voor mij (bij amsterdam dichterbij weet ik niet) Ik denk dat ze hem daar ook wel hebben en anders mail ik nog wel ff c: maar dat komt wel goed

Nlz

Ghehehe, zoals er ook al stond, het was een aanname voor het gemak, dat je daar in de buurt woonde. En soms is de waarheid verre van gemakkelijk  :X

En verstandige keuze, zoals Animal al zei, het is een beproefd systeem wat al jaren werkt. (niet dat die andere systemen niet werken, er zijn vele wegen naar Rome, maar er zijn niet veel systemen die het zo lang volhouden)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

musiqman

#106
feb 20, 2013, 08:30 Last Edit: feb 20, 2013, 10:16 by musiqman

imme

@musiqman ik ben geintreseert!! (:
Is het voor een 14'' floortom met 6 lugs??? en zou ik dan nog een bracket/rosette erbij moeten kopen?? En wat wil je er voor hebben? (:
Alvast bedankt

imme

@musiqman de laagste nieuwprijs was $25 dus ongeveer €18, wat wil jij er precies voor hebben ik ben heel erg geintrseert!! Heb je misschien een foto van die van jouw? is hij nog in een beetje goede staat?
En weet iemand of die pearl brackets die ik eerder linkte eop passen??

Nijlpaard

Ja die passen, vandaar de term "universeel" ;)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

harmen 18

Is het verstandig daar een 14" tom aan te hangen......?

imme

@harmen waarom niet?? (:

harmen 18

Ik vind het er niet echt stabiel uitzien.

Maar waarom ben je nu zo enorm anti optimount? Je vraagt advies, maar wil het niet aannemen.

Harre

*gaat bij Harmen staan*
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Kun je ietsje opschuiven Harre , dan kan ik er bij staan . ;)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dries

''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

imme

Mensen ik ben echt totaal niet anti optimount!! ik wil die juist kopen (: Maar als ik de kans krijg van iets wat goedkoper is en toch dezelfde kwaliteit heeft dan ga ik twijfelen, ik bekijk het liefst alle opties (: En al jullie adviesen ben ik super blij mee en ik heb er al wat aan gehad!
@dries dat is jouw optimount op een 14'' met 6 lugs?! ziet er goed uit!!

Dries

Tja, een optimount is inderddaad niet de goedkoopste optie.
Bij goed verbuigen m.i. wel de beste.
Dit was inderdaad een 14'' tom met 6 lugs, heb de set niet meer.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

imme

Ik heb de optimount gekocht c: hij komt volgende week donderdag jeejh

blueshellx7

hallo beste mensen ik heb een pdp-x7 en ben eigenlijk op zoek naar een rek. kwalitatief goed is belangrijk. hij bestaat uit een 8,10,12,14,16 tom en 14.16.18.20.18 bekkens dus heb wat ruimte nodig wie o wie kan mij helpen gr  8) *D

richardcs65

Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

blueshellx7

hey bedankt voor je reactie heb even gekeken maar is denkik toch wat te klein weet je miss wat anders?

musiqman

Die tama moet makkelijk passen. Zelfs voor een double bass lekker ruim.

richardcs65


hey bedankt voor je reactie heb even gekeken maar is denkik toch wat te klein weet je miss wat anders?

Graag gedaan. Weet eigenlijk ook niet of je nieuw of gebruikt zoekt. Of combi, die Pearl is natuurlijk uit te breiden met nieuwe onderdelen. Voor €100,- heb je er een zij-arm bij. Geeft ook meteen aan dat de prijs van het rek op marktplaats volgens mij best ok is. En zoals Musiqman zegt, die Tama moet zeker groot genoeg zijn.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

blueshellx7

ook om mijn floors op te hangen? :?

Omhoog