Nieuw(s)

Gestart door Otje, jan 13, 2018, 11:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal

......................., maar GEEN btw invoer.
Bijzonder, als ik nu op de website iets bij Jobeky bestel en ik geef 'Nederland' hoef ik daar geen belasting te betalen, als hier ook geen importbelasting wordt geheven, wordt het toch nog leuk met de Brexit.  *O*

alhambra

Tja ik gooi het op mazzel, daar gen belasting en hier dus ook niet. Ik dacht juist dat ze extra zouden kijken naar spullen uit engeland, maar mogelijk piept er toch wat tussendoor.
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Technobeat

Dan nu iets echt nieuws,  *O*  *O*  *O*  :Y  :Y  :Y  :Y

https://www.teeavan.com/drum-mug-brown-a1-d08?fbclid=IwAR2_FZBc09_yds3x_DB3OwsWdLo45rr_I79kwh3lgfoQ8kNFV3rf8T-kEAI&name=front
Mooie Tom-mok Animal , ik was hem ook al eens ergens tegen gekomen , dacht bij Wish .
Leuk Drum-item .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

chico

https://youtu.be/Vht0Ted4RyI

Efnote 5X komt eraan, ben benieuwd naar de prijs.


alhambra

Ik weet het niet zeker, maar 2 post met als inhoud een verwijzing naar een heel beperkte webwinkel.
Het is een gok, maar het is van jou ?
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Technobeat

Nieuwe speler in het veld van de elektronische drums onder de naam NUX .
Zegt mij persoonlijk niets maar wat niet is kan nog komen .
Beginners setje in de range van : Millennium - Fame - Behringer en consorten .
Opmerkelijk : Getest door Drum-Tec  :R  .


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

alhambra

Wat mij betreft geen nieuws, zoveelste afbraak china setje.
Dat drum-tec dit test, tja ook dat is een bedrijf en wil de hele markt bedienen, dus hebben ze ook low-budget setjes nodig. Dat is een keus, wat mij betreft geen verstandige.
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Wichert

Ik ben het volkomen eens met alhambra! En het klinkt ook voor geen meter vind ik.

Technobeat

Maar ja , wat wil je ook voor 400,= euro , een complete set .
Bij Roland heb je daar alleen een TD-1 KV voor , over poppenspul gesproken .
Maar ja ..... omdat er Roland op staat behoud het wél redelijk z`n waarde , dat dan weer wel , ook al is de soundkwaliteit eveneens twijfelachtig ....... 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog